امیدهای جدید برای دارندگان MATIC

امیدهای جدید برای دارندگان MATIC پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

پالیگان (متیک)

اخیراً عملکرد خوبی داشته است. افزایش چشمگیر و در عین حال تکان دهنده قیمت متیک به خوبی در اخبار مستند شده است. اخیراً، پالیگان انتشار zkEVM، اولین راه حل مقیاس پذیر لایه ۲ سازگار با ماشین مجازی اتربوم را اعلام کرد. انتظار می‌رود این توسعه اتفاق بزرگی باشد زیرا هزینه گاز ارزان‌تر را در پالیگان به ارمغان می آورد. علیرغم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، متیک اخیراً شاهد افزایش قیمت دیگری است زیرا مقاومت ۱ دلار را تعقیب می کند.

آمار برای پالیگان رو به رشد است

با یک بررسی ،ما می‌توانیم پیشرفت‌های شبکه پالیگان را در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ مشاهده کنیم. بیش از ۹۰ هزار توسعه دهنده در این سه ماهه قراردادهایی را روی پالیگان راه اندازی کردند. این افزایش ۳ برابری نسبت به سه ماهه قبل است زیرا شبکه مشوق های کاربران را افزایش داده است. انتظار می رود که مجموع سازندگان قرارداد های هوشمند به زودی از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کنند زیرا توسعه دهندگان به دنبال رسیدن به ۸۰۰ هزار قرارداد هستند.

فعالیت NFT نیز در طول دوره مورد بررسی در پالیگان به طور چشمگیری افزایش یافته است. انتظار می‌رود که در این ماه شاهد ۵۰۰ هزار کیف پول فعال باشیم. همچنین بیش از ۱۱ مجموعه حجم ماهانه بیش از ۱ میلیون دلار را نشان داده اند.

پالیگان در زمینه همکاری در بازار نیز فعال بوده است. اخیراً از راه اندازی بوتیک Hint of Mint NFT بر روی پلتفرم خود خبر داده است.در اخبار دیگر، Bueno با پالیگان ادغام خواهد شد تا ضرب توکن های غیر مثلی ارزان‌تر و سریع‌تر انجام شود. همانطور که در این اطلاعیه آمده است، پالیگان یک محیط ایده آل برای ضرب این توکن ها به نظر می رسد.

شرایط کلان همچنان بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد و متیک همچنان فشار شرایط بازار را احساس می کند. علیرغم جهش اخیر قیمت، احساسات بازار با وزش باد مخالف تورم در حال پایین آمدن است. طبق CoinMarketCap پس از فروش در ساعات اولیه ۳۰ جولای، MATIC در حال حاضر با قیمت ۰.۹۴ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx