هاردفورک های اتریوم در راه اند

ادغام اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 479 نفر

برنامه های بعد ادغام اتریوم بزودی اعلام خواهند شد

با وجود گذشت چند هفته از معرفی آن، تیم پشت EthereumPoW (ETHW)، سرانجام اعلام کرد که قصد دارد هاردفورک خود را به زودی پس از ادغام اتریوم در ۱۵ سپتامبر راه اندازی کند.

اکانت توییتر EthereumPow اعلام کرد: شبکه اصلی ETHW ظرف ۲۴ ساعت پس از ادغام اتفاق خواهد افتاد. «زمان دقیق ۱ ساعت قبل از راه‌اندازی با یک شمارش معکوس اعلام می‌شود و همه چیز از جمله کد نهایی، باینری‌ها، فایل‌های پیکربندی، اطلاعات گره‌ها، RPC، کاوشگر و غیره عمومی خواهد شد.»

ادغام اتریوم در اواخر این هفته دومین بلاک چین بزرگ را بر اساس ارزش بازار به مکانیزم اجماع اثبات سهام تغییر خواهد داد  و نیاز به عملیات استخراج انرژی بر را از بین خواهد برد. این حرکت باعث ایجاد شکاف در اکوسیستم اتریوم شده است زیرا ماینرها  که مایل به صرف نظر از جریان درآمد خود نیستند، پیشنهاد فورک اتریوم یا شروع به استخراج سایر بلاک چین ها را دادند.

چندین صرافی از جمله فولینکس، بیتفینیکس و کوین بیس به ETHW فورک شده ابراز علاقه کرده اند یا قبلاً  ان را فهرست کردند. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، ETHW از بالاترین حد تاریخ خود یعنی ۱۴۱.۳۶ دلار در ۸ آگوست ۴۹ درصد کاهش یافته و به ارزش معاملاتی فعلی ۲۹.۵۲ دلار رسیده است.

با توجه به حساب EthereumPoW، شبکه اصلی ۲۰۴۸ بلوک خالی را بعدتر از بلوک Merge شروع می‌شود و برای اطمینان از اضافه شدن موفقیت امیز chainID، (شناسه‌ای منحصر به فرد برای تمایز بین بلاک چین‌ها ) این زنجیره طولانی‌ترین زنجیره ETHW است.

این اتفاق همچنین از بلوک های تکراری در ETH و ETHW جلوگیری می کند.

به نقل از این: «بنابراین، بلوک Merge + 2049 اولین بلوک در ETHW خواهد بود که ممکن است حاوی هرگونه تراکنش باشد.

EthereumPoW زاییده فکر استخراج کننده رمزارز چینی Chandler Guo است که در ۲۷ جولای ۲۰۲۲ هاردفورک اثبات کار را در توییتر اعلام کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx