دادگاه ریپل و SEC

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

ریپل با درخواست SEC برای تایید کردن هویت شاهد متخصص در دادخواست ریپل مخالفت می کند

شرکت کریپتوکارنسی ” ریپل ” روز دوشنبه نامه‌ای در پاسخ به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر تایید کردن بخش‌هایی از پرونده‌های حقوقی که حاوی اطلاعات شناسایی شاهدان متخصص پیشنهادی SEC است، ارسال کرد، زیرا شکایت SEC علیه آزمایشگاه‌های ریپل ادامه دارد.

ریپل در پاسخ روز دوشنبه نوشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار “تظاهرات خاص لازم را از واقعیت انجام نداده است” تا ثابت کند که تایید مناسب است.
SEC روز جمعه درخواستی را ارائه کرد و به دنبال تایید کردن بخشی از اطلاعات پاسخنامه های ۳۰ اوت در حمایت از پیشنهادات قبلی SEC و Ripple برای حذف شهادت کارشناسان SEC بود. این آژانس قبلاً گفته بود که چنین تاییدی می تواند شاهدان را از آزار احتمالی محافظت کند.
در دسامبر ۲۰۲۰، SEC شکایتی علیه ریپل تنظیم کرد و ادعا کرد که فروش ریپل ، کوین بومی XRP Ledger ایجاد شده توسط Ripple Labs، یک اوراق بهادار ثبت نشده است که ارزش آن بیش از ۱.۳۸ میلیارد دلار است. SEC همچنین کریس لارسن، رئیس اجرایی ریپل و برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل را به اتهام کمک و مشارکت در تخلفات ریپل به عنوان متهمان متهم معرفی کرد.
همچنین روز دوشنبه، آنالیسا تورس، قاضی منطقه، نامه مشترک کمیسیون SEC و ریپل را تأیید کرد که در آن برنامه‌ریزی‌هایی برای اصلاحات مربوط به مسائل مربوط به “تایید” مشخص شده بود، اقدامی که به طور گسترده به عنوان تلاشی از طرف هر دو طرف برای تسریع در حل و فصل شکایت تلقی می‌شود.
بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ  این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۳۲ درصد افزایش یافت و به ۰.۳۵۴ دلار در ساعت ۱۰:۴۰ صبح به وقت هنگ کنگ رسید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx