هاردفورک اتریوم (ETHW) هم قیمت اتریوم خواهد شد

هاردفورک اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

توکن هاردفورک اتریوم (ETHW) پس از کاهش محبوبیت ادغام اتریوم، پرطرفدار شده است. این فورک در تلاشی برای حفظ اتریوم در مکانیسم اصلی اثبات کار انجام شد و توکن ETHW از آن حاصل شد. Chandler Guo اکنون به عنوان سازمان دهنده منصوب هارد فورک، شناخته می شود و او افکار خود را در مورد اینکه انتظار دارد توکن فورک شده در دهه آینده کجا باشد به اشتراک گذاشته است.

همتراز با اتریوم

گوئو در مصاحبه اخیر خود با بیت‌کوین نیوز چشم‌اندازی بسیار صعودی را در مورد آنچه که انتظار دارد آینده توکن فورک شده اتریوم باشد به اشتراک گذاشت. در حال حاضر، ETHW فقط به نسبت بسیار کوچکتری از اتریووم در حال معامله است، اما Guo معتقد است که همیشه اینطور نخواهد بود.

وی گفت که معتقد است با گذشت زمان، ETHW در همان سطح اتریوم خواهد بود. او یک دهه فرصت می دهد تا هر دو دارایی دیجیتال با همان قیمت اتریوم معامله شوند. این باعث می شود دارایی دیجیتال در سال آینده بیش از ۱۰۰ برابر رشد کند، که Guo معتقد است امکان پذیر است.

او به حجم معاملات دارایی دیجیتال به عنوان شاهدی بر این رشد احتمالی اشاره می کند. در حال حاضر، حجم معاملات ETHW بسیار زیاد است چیزی نزدیک به تقریباً یک میلیارد دلار. “گوئو توضیح داد. از امروز، ETHW توسط بیش از ۲۰ استخر ماینینگ و ۲۰۰۰ ماینر از سراسر جهان پشتیبانی می شود. بیش از ۳۰ صرافی ETHW را فهرست کرده اند.

این حمایتی که ETHW از زمان راه اندازی، دریافت کرده است برای رشد آن بسیار مهم بوده  و به نظر می رسد که پیش بینی های Guo را نشان می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx