اثرات ادغام بر معاملات فیوچر اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

اثرات ادغام پیش رو اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال بسیار آشکار بوده است. این نه تنها بر قیمت اتریوم بلکه بر قیمت سایر دارایی های دیجیتال در فضا تأثیر گذاشته است و باعث افزایش روند صعودی شده است که آنها را به بالاترین سطح ماهانه رسانده است. اگرچه اثرات در بازار اسپات پایان نیافته است; داده‌ها نشان می‌دهد که در سراسر بازارهای فیوچر; قیمت‌ها به سمت پایین‌ترین سطح تاریخ سقوط کرده‌اند.

سقوط نسبی معاملات فیوچر اتریوم

معاملات فیوچر اتریوم در مقایسه با قیمت‌های لحظه‌ای همیشه با تفاوتی جزئی معامله می‌شود. این مشکلی نبوده است زیرا در سایر دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین نیز چنین است. با این حال، ادغام چیزهایی را تغییر داده است که پیش بینی نشده بود.

اعداد هفته گذشته نشان می دهد که حق صرافی در معاملات آتی اتریوم نسبت به معاملات اسپات بیشتر می شود. اولین مورد در صرافی ارز دیجیتال بایننس مشاهده شد. جایی که معاملات آتی در روز دوشنبه با ۵ درصد حق صرافی معامله می شد. این موضوع همچنین به سایر صرافی های رمزنگاری مانند FTX و CME نیز سرایت کرد.

همه این‌ها مدت‌ها بعد از تعطیلی‌های مختلف پلت‌فرم‌های اصلی در سراسر فضای کریپتو حاصل شده است. با این حال، پیش بینی در مورد ادغام آتش را بیشتر شعله ور کرده است و باعث می شود تخفیف ها بیشتر از آنچه باید باشد.

دلیل این تفاوت های محسوس چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، حق صرافی فزاینده بین قیمت‌های آتی و اسپات نتیجه ادغام بوده است. به طور خاص، این نتیجه استراتژی‌های معاملاتی مختلفی است که توسط سرمایه‌گذاران اتخاذ شده است تا سود خود را به حداکثر برسانند. همچنین بخشی از اتریوم از مکانیسم اثبات کار به مکانیسم اثبات سهام تغییر کرده است. در نتیجه، تلاش هایی برای شکافتن زنجیره از طریق یک هارد فورک و تلاش برای حفظ مکانیسم فعلی PoW صورت گرفته است. هارد فورک در حال حاضر از سوی چهره های برجسته ای مانند جاستین سان حمایت می شود و انتظار می رود که موفقیت آمیز باشد.

این همان چیزی است که در زمان اعلام هارد فورک بیت کوین کش در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد. قبل از فورک، معاملات آتی BTC در مقایسه با قیمت‌های نقدی Okcoin با ۹ درصد اختلاف معامله می‌شد. اما پس از تکمیل هارد فورک به سرعت بهبود یافت. از آنجایی که به نظر می‌رسد اتریوم همان روند را منعکس می‌کند، انتظار می‌رود که پس از اجرای هارد فورک، قیمت‌های فیوچر شکاف را کاهش دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx