آخرین به روزرسانی آزمایشی اتریوم قبل از مرج انجام شد

به روزرسانی اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

تست نهایی به روزرسانی اتریوم

توسعه دهندگان اتریوم سومین و آخرین به روزرسانی آزمایشی اتریوم را روی شبکه آزمایشی Goerli اجرا کردند.

این حرکت آخرین مرحله قبل از به آپدیت شبکه اصلی است که باعث تغییر اتریوم از اجماع اثبات کار (PoW)  به اثبات سهام (PoS) خواهد شد. این به روزرسانی اتریوم توسط توسعه دهندگان کریپتو پیش بینی شده است و امیدوارند که شبکه اتریوم را به میزان قابل توجهی کارآمدتر و استفاده از آن را ارزان تر کند.

در حدود ساعت ۹:۵۰ عصر روز پنجشنبه، توسعه‌دهندگان به روزرسانی آزمایشی را روی Goerli شبیه‌سازی کردند; و مکانیزم اجماع را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دادند. برای انجام این کار، آنها باید کد Goerli را با فورک مبتنی بر اثبات کار آن به نام Prater ادغام می کردند. وظیفه این به روزرسانی آزمایشی بر عهده نودهای هر دو زنجیره بود که نرم افزار کلاینت خود را پشت سر هم آپدیت می کردند.

آمادگی برای به روزرسانی اصلی

در حالی که به روزرسانی آزمایشی Goerli فعال شده است; موفقیت به روزرسانی اتریوم پس از ارزیابی کامل شبکه ارتقا یافته مشخص خواهد شد.

طی چند ماه گذشته، تیم اصلی اتریوم; آزمایش های خود را روی دوشبکه تست نت دیگر به نام های Sepolia  و Ropsten انجام داده اند. این به روزرسانی های آزمایشی به‌ عنوان آپدیت های  تمرین برای بررسی اینکه آیا نرم‌افزار کلاینت برای اجرای نودهای (گره های) اتریوم مانند; Nethermind، Besu، Geth  و Erigon  به‌طور عادی و بدون اشکال کار می‌کند یا خیر.

با تکمیل به آپدیت آزمایشی گورلی، تیم Ethereum تمام به روزرسانی آزمایشی خود را به پایان رسانده است. طبق برنامه رسمی که توسط تیم توسعه دهنده اتریوم مشخص شده است; گام بعدی انجام به روزرسانی کامل در شبکه اصلی اتریوم خواهد بود. انتظار می رود این ارتقای نهایی در ماه سپتامبر انجام شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx