امیدواری سرمایه گذاران سازمانی نسبت به به روزرسانی مرج اتریوم

به روزرسانی مرج اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

به روزرسانی مرج اتریوم و تاثیر آن بر سرمایه گذاران

قیمت اتریوم ممکن است امروز دوباره کاهش یافته بیابد، اما نشانه‌هایی وجود دارد; که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای با نزدیک‌تر شدن به زمان به روزرسانی مرج موردانتظار شبکه اتریوم; به این دارایی علاقه نشان می‌دهند.

مدیر صندوق CoinShares در گزارش هفتگی صندوق دارایی دیجیتال خود اعلام کرد; که پروژه های مبتنی بر اتریوم برای سومین هفته متوالی شاهد جریان ورودی بودند. در حالی که صندوق های بیت کوینی با خروج  ۱.۷ میلیون دلاری دارایی همراه بود; صندوق های اتریومی شاهد رشد ورودی ۷.۶ میلیون دلاری بوده است.

شرکت مدیریت سرمایه CoinShares با اشاره به صندوق های حاوی اتریوم اظهار داشت; “با وجود ۱۱ هفته متوالی جریان خروجی که مقدار کل سرمایه های خروجی سال ۲۰۲۲ را به اوج ۴۶۰ میلیون دلاری رساند; نرخ جریان های ورودی این هفته نشان دهنده تغییر احساسات اندک سرمایه گذاران نسبت به اتریوم است”. این شرکت سرمایه گذاری افزود که تغییر در احساسات ممکن است به دلیل افزایش احتمال به روزرسانی مرج شبکه اتریوم در اواخر سال جاری باشد.

این به روزرسانی شبکه اتریوم یک ارتقای بسیار مهم است; که مکانیسم اجماع شبکه اتریوم را از روش اثبات کار به اثبات سهام تغییر می دهد. در حال حاضر این به روزرسانی تنها به یک آزمایش نهایی دیگر آماده می شود; و پیش بینی می شود که  به روزرسانی مرج اتریوم  قبل از اکتبر باشد.

در اواخر ژوئن، سرمایه‌گذاران سازمانی شروع به سرمایه گذاری دوباره روی صندوق‌های مبتنی بر اتریوم در طول یک هفته کردند; در حالی که در آن هفته شاهد خروج ۴۲۳ میلیون دلاری سرمایه بودند که اکثریت خروج سرمایه مربوط به صندوق‌های مبتنی بر بیت‌کوین بود.

در همین دوره، جریان کلی ورودی سرمایه ۱۴.۶ میلیون دلاری وجود داشت; اما موقعیت های فروش ۶.۳ میلیون دلاری نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به بیت کوین نزولی هستند. صندوق‌ها و صرافی‌های ایالات متحده مجموعاً ۸.۲ میلیون دلار ورودی سرمایه داشته‌اند; که ۷۶ درصد آن‌ها شامل موقعیت‌های فروش کوتاه بوده اند که درصدی مشابه با هفته منتهی به ۸ جولای را نشان می دهد.

مناقشه مخالفان و موافقان در توییتر

ورود سرمایه سرمایه گذاران سازمانی به اتریوم در قیمت امروز این ارز تاثیری نداشته است.  بر اساس گزارش CoinGecko، اتریوم در حال حاضر با کاهش ۲.۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته; به ۱۰۴۷ دلار رسیده است و به طور کلی طی ماه گذشته ۲۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

جامعه کریپتو در توییترمشغول بحث در مورد اینکه آیا اتریوم را باید یک اوراق بهادار در نظر گرفت یا خیر. که این بحث باعث به وجود آمدن درگیری های لفظی ناخوشایندی شده است. فعالان شبکه کوین در کنار مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy قرار گرفته اند که گفته بودند  که اتریوم مسلما یک اوراق بهادار است.

 

با این حال، این موضوع به طور گسترده توسط طرفداران اتریوم مورد مناقشه قرار گرفته است، از جمله بنیانگذار ویتالیک بوترین که در ۱۲ جولای نظر خود را در مورد این مناقشه ارائه کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx