جنگ پلتفرم های NFT برای تصاحب بازار

پلتفرم NFT اوپن سی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 535 نفر

رقابت شدید پلتفرم های NFT

پلتفرم های NFT مثل OpenSea، UniSwap، MagicEden، eBay  و شرکت های بزرگ دیگر در حال اضافه کردن ابزار های NFT; و ایجاد پلتفرم های مختلف برای به دست آوردن سهمی از بازار رو به رشد NFT ها هستند.

بنا بر گزارش سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ DappRader; در میان اطلاعات فراوان کوچک و بزرگ چیزی که به چشم می آید جنگ پلتفرم های NFT با هم برای تصاحب بازار است.

این گزارش که در اختیار کوین تلگراف قرار گرفت است; در مورد اینکه چگونه UniSwap اخیراً Genie را خریداری کرده است و OpenSea در تلاش برای گسترش خدمات مربوطه خود برای ابزارهای NFT است; و در حال بررسی قابیت پلتفرم NFT های مختلف است و اقدام به خرید Gem  کرده است. در همین حال، پلتفرم‌های جدیدتری مانند Magic Eden و X2Y2; همچنان تلاش می کنند از تسلط ۷۵ درصدی کنونی OpenSea در بازار NFT بکاهند.

DappRadar  اظهار داشت: این خریدهای جدید پلتفرم های NFT; به احتمال زیاد OpenSea و UniSwap  را در آینده نزدیک در رقابت مستقیم با یکدیگر قرار خواهند داد.  اگرچه OpenSea و UniSwap  شرکت های جا افتاده ای در فضای کریپتو هستند; اما هر دو با رقیبی خارج از صنعت کریپتو روبرو هستند; و آن غول بزرگ تکنولوژی یعنیeBay است . eBay اخیراً بازار هنر دیجیتال KnownOrigin;  که مبتنی بر اتریوم است را در راستای گسترش بیشتر ارائه محصولات دیجیتال و قابلیت‌های خود در فضای NFT خریداری کرده است.

رقیبان تازه OpenSea

OpenSea  اخیرا با رقیبان زیادی که بر روی بلاکچین های مختلف توسعه یافته اند مواجه شده است. در این گزارش آمده است که این شرکت با ورود رقیبانی مانند Magic Eden،LooksRare  و X2Y2 شاهد کاهش سهم بازار خود بوده است.

CNBC  در ماه آوریل گزارش داد که OpenSea بیش از ۱.۵ میلیون کاربر فعال دارد. طبق داده‌های فعلی DappRadar، این پلتفرم در سی روز گذشته بیش از ۳۰ هزار کاربر اضافه کرده است، در حالی که MagicEden حدود ۲۷۳ هزار کاربر دارد. همان داده‌های DappRadar نیز نشان می‌دهد; که MagicEden 14.1   میلیون تراکنش در ۳۰ روز گذشته داشته است و OpenSea تنها ۹۵۶ هزار تراکنش داشته است. در این گزارش همچنین آمده است; پلتفرم Mgic Eden  ۱۰ درصد کل تراکنش های بازار NFT را تشکیل داده است.

در اخبار اخیر، متا از بسته شدن کیف پول Novi خود پس از یک برنامه آزمایشی ۱۰ ماهه خبر داد. میانگین هزینه های گاز اتریوم اخیراً به کمترین میزان از سال ۲۰۲۰ رسیده است. همچنین در اخبار NFT، کارشناسان توضیح داده اند که چگونه NFT های موسیقی ارتباط بین سازندگان و طرفداران خود را تقویت می کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx