اتریوم به کدام سمت می‌رود؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 495 نفر

یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها یا معیارها برای دارایی‌های دیجیتال، نوسانات روزانه است، زیرا مستقیماً بر تقاضای دارایی برای معامله‌گران نظری (سفته‌باز) تأثیر می‌گذارد. در چند هفته گذشته، اتریوم ضعیف ترین عملکرد قیمتی چند ماه اخیر را نشان داده است.

نوسانات از بین رفته است

اصلاحی را پس از اجرای موفقیت‌آمیز به‌روزرسانی “ادغام”  شاهد بودیم، پس از اینکه دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار توانست علی‌رغم شرایط مشکل‌ساز بازار ارزهای دیجیتال، عملکرد بهتری از بیت‌کوین و سایر دارایی‌ها داشته باشد، ۳۰ درصد معکوس شد که تقریباً هیچ‌کس انتظارش را نداشت.

انریوم

این اصلاح، متأسفانه، عملکرد مثبت اتر را که در ماه آگوست شاهد بودیم، نفی کرد. چنین تمایلی به احتمال زیاد کاتالیزور خروج سرمایه از اتریوم بود که باعث این ریزش ها برای این دارایی شد.

آینده اتریوم چگونه است؟

به‌طور سنتی، دوره‌هایی با نوسان کم به شدت بر جریان ورودی به دارایی‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارد. از این رو یا شاهد ادامه روند جانبی خواهیم بود یا به دلیل شرایط نامناسب بازار، روند نزولی دیگری شکل می‌گیرد. بازگشت به سمت بالا تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که سرمایه جدید به اتریوم تزریق شود. با این حال، یافتن دلیل منطقی برای افزایش ناگهانی جریان ورودی به اتریوم دشوار است، به همین دلیل است که تثبیت طولانی مدت تنها سناریویی است که در حال حاضر با اتریوم مطابقت دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx