تحلیل و بررسی ریپل و دو آلتکوین دیگر

ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

تحلیلگر کریپتو که سقوط بیت کوین (BTC) را در سال جاری به درستی پیش بینی کرد، می گوید احتمالاً ریپل (XRP) بیش از ۵۰ درصد کاهش می یابد. تحلیلگر کریپتو که در صنعت ارزدیجیتال با نام کاپو شناخته می شود به ۵۴۱۶۰۰ دنبال کننده خود در توییتر می گوید که ارز دیجیتال منبع باز XRP علیرغم افزایش اخیر خود در روند نزولی قرار دارد. طبق نموداری که کاپو به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد که ریپل آماده است تا در بازه زمانی بالای خود به قیمت ۰.۲۰ دلار سقوط کند.

 

ریپل

در زمان نگارش این مقاله، ریپل در حدود قیمت ۰.۴۴۷ دلار نوسان می‌کند که بیش از ۵ درصد کاهش در روز دارد. ششمین دارایی بزرگ ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، از پایین ترین سطح ۳۰ روزه خود یعنی ۰.۳۲ دلار، تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافته است، اما نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۳.۴۰ دلار، بیش از ۸۶ درصد کاهش یافته است.

یکی دیگر از آلتکوین‌های موجود در رادار معامله‌گران استلار (XLM) است، یک دارایی رمزنگاری شده که به عنوان پل ارتباطی بین دو ارز فیات هنگام ارسال پول به خارج از کشور طراحی شده است. به گفته کاپو، XLM برای رسیدن به هدف ۰.۱۶ دلاری خود آماده می شود تا روند نزولی خود را از سر بگیرد.

ریپل

در زمان نگارش این مقاله، استلار ۰.۱۱۸ دلار ارزش دارد و تقریبا رنج بوده است.

این تحلیلگر همچنین به دقت روی Reserve Rights Token (RSR)، ارز دیجیتال طراحی شده برای تسهیل پایداری استیبل کوین با پشتوانه دارایی به نام رزرو توکن (RSV) نظارت می کند. به گفته کاپو، RSR با وجود افزایش بیش از ۹۰ درصدی خود در عرض دو هفته، همچنان پتانسیل صعودی بیشتری را ارائه می دهد. او می‌گوید:

با حمایت از سوی سطح مقاومتی کلیدی قبلی، هدف بعدی ۰.۰۱۲ دلار است. اما هدف اصلی ۰.۰۱۷ دلار باقی می ماند. من هنوز سود نبرده‌ام، فقط به دنبال سیو سود هستم.

ریپل

در زمان نگارش این مقاله، RSR با ۰.۰۰۹۹ دلار دست به دست می شود که نشانگر ۴.۹۵ درصد افزایش در روز است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx