بررسی وضعیت شیبا اینو SHIB

شیبا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 584 نفر

حجم معاملات شیبا اینو [SHIB] در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹.۱۴ درصد افزایش یافت و این افزایش می تواند تأثیر معاملات بزرگ اخیر باشد. بر اساس اطلاعات اتراسکن (Etherscan)، یکی از ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم دو تراکنش بزرگ را در دوره فوق انجام داد. کاوشگر بلاک اتریوم همچنین فاش کرد که مجموع این دو تراکنش به ۳.۴ میلیون دلار رسیده است. در معاملات اولیه، نهنگی ۲۰۰ میلیارد توکن SHIB را به کیف پول دیگری منتقل کرد. پس از آن، ۱۰۰ میلیارد SHIB دیگر در همان کیف پول وارد شد.

وضعیت چگونه است؟

با وجود رکورد قابل توجه حجم، تاثیر آن در قیمت شیبا چشمگیر نبود. با توجه به کوین مارکت کپ، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۲۵ دلار در زمان نگارش مقاله معامله می شد. این مقدار ۲.۳۳% افزایش نسبت به ETH و ۱.۲۳% نسبت به تتر [USDT] نشان می‌دهد. در حالی که ممکن است این تراکنش ها برای سوق دادن شیبا به یک رالی دو رقمی کافی نباشد، اما در سایر زمینه ها موثر بود.

اکنون، سرمایه‌گذاران SHIB ممکن است از این واقعیت لذت ببرند که الگوی رفتاری دوباره در دسته قرار گرفته است. در زمان انتشار، وال استیت (WhaleStats) نشان داد که شیبا با بیش از ۱.۳۷ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد. در کل، توکن های SHIB که توسط نهنگ های اتروم نگهداری می شد، بالغ بر ۱۳۷.۴۵ میلیون دلار بود.

آنالیز زنجیره شیبا اینو

چه این انباشت سرمایه‌گذاران خرده‌فروش را هیجان‌زده کند یا نه، معیارهای دیگر نقش خود را دارند. با توجه به نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) سی روزه، هنوز زمان کندل های سبز ثابت نرسیده است. با توجه به سنتیمنت، نسبت MVRV شیبا -۳.۳۰٪ بود.

شیبا

در این موقعیت، احتمال رسیدن شیبا به دو برابر ارزش فعلی خود دور از دسترس بود. متأسفانه، تسلط اجتماعی SHIB در زمان انتشار ۰.۶۶٪ بود. این حالت بیانگر این بود که دارایی تعامل زیادی با سرمایه گذاران و بیشتر خرده فروشی ها، نداشت. البته این می تواند اثر رکود بازار باشد. با این حال، SHIB ممکن است با توجه به وضعیت تسلط خود، از اثر نهنگ ها برای صعود استفاده نکند.

از سوی دیگر، حجم اجتماعی SHIB نشان داد که جستجوی توکن افزایش یافته و علاقه به طور کامل کاهش نیافته است.

شیبا

علاوه بر این، حجم اجتماعی بهبود یافته تضمینی برای بهبود حرکت کوتاه مدت نبود. همچنین، در مبادلات، جریان ورودی شیبا پس از افزایش در ۱۲ سپتامبر در نقطه بسیار پایینی قرار داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx