تحلیل اتریوم | بررسی قیمت رمزارز ETH

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل اتریوم ETH در این مقاله به تحلیل اتریوم در نمودار روزانه می‌پردازیم. اتر از اواخر سال 2022 یک حرکت مثبت را آغاز کرد که منجر به ایجاد یک کانال صعودی شده است. قیمت در دفعات متعددی با کف، سقف و خط میانی این کانال برخورد داشته است. بالاترین قیمت اتر در سال جاری دقیقا […]

تحلیل اتریوم ETH

در این مقاله به تحلیل اتریوم در نمودار روزانه می‌پردازیم. اتر از اواخر سال 2022 یک حرکت مثبت را آغاز کرد که منجر به ایجاد یک کانال صعودی شده است. قیمت در دفعات متعددی با کف، سقف و خط میانی این کانال برخورد داشته است. بالاترین قیمت اتر در سال جاری دقیقا در سقف کانال ثبت شد و پس از آن این رمزارز دوست داشتنی شروع به اصلاح قیمت کرده است.

تحلیل اتریوم
تحلیل اتریوم در تایم فریم روزانه

یک محدوده قیمت بسیار مهم در حدود 1700 دلار (باکس آبی) قرار دارد. این محدوده بارها باعث دامپ قیمت شد. بعد از عبور قیمت از محدوده مذکور، این مقاومت سرسخت سابق تبدیل به بک حمایت برای قیمت شد و اتر را به سوی 2140 دلار هدایت کرد. درحال حاضر به نظر می‌رسد که اتر به سمت کف کانال صعودی حرکت می‌‎کند. با حفظ محدوده 1700 دلار، اتر می‌تواند دوباره به سمت سقف کانال و سوپلای زون (منطقه عرضه) هفتگی خود در حدود 2400 دلار حرکت کند. از طرفی، در صورت شکست محدوده 1700 دلاری ETH می‌تواند تا کف کانال و بعد از آن تا حدود 1490 دلار و 1360 دلار پایین بیاید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx