پیش بینی قیمت ETH | آیا اتریوم به زیر ۲۰۰۰ دلار باز می‌گردد؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

حرکت صعودی در بازار ارزهای دیجیتال که از سال ۲۰۲۳ آغاز شد، در سه ماهه دوم سال ادامه یافت. اتریوم یکی از ذینفعان اصلی این حرکت است، زیرا توانست سطح ۲۰۰۰ دلار را بازیابی کند.

قیمت اتریوم نسبت به پایین ترین سطح سال ۲۰۲۲ تقریبا دو برابر شد. سپس، در آخرین روزهای سال ۲۰۲۲، اتریوم با قیمت ۱۲۰۰ دلار معامله شد، سطحی که ثابت کرد حمایت خوبی را ارائه می دهد. هیچ کس امیدی به چنین رشد سریعی نداشت، اما در تجارت، به ویژه در معاملات کریپتو، همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند.

اکنون که اتریوم بالاتر از سطح ۲۰۰۰ دلار معامله می شود، سوال بزرگ این است که بعد چه اتفاقی می افتد؟ بسته شدن بالای ۲۰۰۰ دلار از منظر حرکت صعودی قابل توجه است. با این حال، اگر با افزایش بیشتر تداوم نیابد، ممکن است در کوتاه مدت تا میان مدت شاهد عقب نشینی قیمت باشیم.

اتریوم

چرا قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافت؟

این موضوع به عملکرد ضعیف دلار آمریکا در همان دوره مربوط می‌شود. مطمئناً، دلار کمی زودتر، در اکتبر سال گذشته به بالاترین حد خود رسید، در حالی که ارزهای دیجیتال به کاهش خود ادامه دادند و چند ماه بعد به کف رسیدند. برای مقایسه، در اکتبر ۲۰۲۲، EUR/USD در حدود ۰.۹۶ معامله شد. با این حال، سال را بسیار بالاتر، در حدود ۱.۰۶ بسته است؛ که این نشان دهنده تضعیف دلار بود. به دنبال این موضوع، نوبت بازار ارزهای دیجیتال بود که به افزایش قیمت بپردازند. بنابراین، می توان گفت که این دو به هم مرتبط هستند و کلید این رالی ضعیف شدن دلار آمریکا بود.

روز گذشته فدرال رزرو گفت که طرفدار افزایش بیشتر نرخ بهره است. اگر چنین باشد، دلار ممکن است در کوتاه مدت و میان مدت تقویت شود، یعنی نرخ یورو/دلار آمریکا پایین‌تر خواهد آمد. با پیروی از همان منطق ذکر شده در بالا، ارزهای دیجیتال ممکن است برخی از دستاوردهای سال ۲۰۲۳ خود را کنار بگذارند. بنابراین، اتریوم (ETH) ممکن است سطح ۲۰۰۰ دلار را رها کند. اگر چنین باشد، انتظار می رود خریداران در منطقه ۱۶۰۰ دلاری منتظر باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx