پیش بینی قیمت اتریوم در پایان سال ۲۰۲۳

پیش بینی قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

پیش بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۳

پس از ارتقاء شانگهای و کاپلا که به طور مشترک Shapella نامیده می شوند، اتریوم (ETH) برای اولین بار از زمان معرفی سرویس استیکینگ در دسامبر ۲۰۲۰، قابل برداشت شد. به دنبال این ارتقا قیمت اتریوم از آستانه روانی ۲۰۰۰ دلار فراتر رفت و ثابت ماند و سرمایه گذاران را مجبور کرد تا حرکت های آینده آن را ارزیابی کنند.

برای پیش بینی قیمت اتریوم، برخی از معامله‌گران ارزهای دیجیتال از نمودار رنگین‌کمان برای اتریوم استفاده می‌کنند تا حرکات تاریخی دارایی دیجیتال را در رابطه با میانگین‌های متحرک مختلف (MA) دنبال کنند، که ممکن است به شناسایی روندهای خاص کمک کند و به افراد اجازه دهد تصمیمات سرمایه‌گذاری بهتری بگیرند.

در حال حاضر، نمودار رنگین کمان نشان می دهد که اتریوم در مرحله “فروش آتشین” است که با رنگ بنفش مشخص می شود و بین ۰ تا ۲۳۲۰ دلار متغیر است؛ این رمزارز سعی دارد به سمت بالا و به منطقه “Undervalued” (آبی) بین ۲۳۲۰ تا ۳۲۸۲ دلار حرکت کتد.

پیشبینی قیمت اتریوم

برخلاف نمودار رنگین کمان بیت کوین (BTC) که روندها را تا سال ۲۰۳۵ نشان می دهد، اتریوم (در حال حاضر) تنها به کاربران اجازه می دهد تا روندهای احتمالی را برای چند ماه آینده – تا اکتبر ۲۰۲۳ – مشاهده کنند، اما هنوز هم می توان بر اساس الگوهای نمودار قبلی آن حدس های علمی انجام داد.

پیش بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۵

به طور خاص، اتریوم آخرین بار در ژوئیه ۲۰۲۰ در منطقه «فروش آتشین» بود که تقریباً یک سال (تا می ۲۰۲۱) طول کشید تا به منطقه نارنجی «But have we *earned* it» با قیمت ۴۳۵۴ دلار به اوج خود برسد. امروزه، این منطقه برای اتریوم بین ۱۴۶۲۵ تا ۲۱۲۳۱ دلار است و اگر الگوهای نمودار تکرار شوند، ممکن است تا فوریه ۲۰۲۴ اتفاق نیفتد.

پیش از آن، اتریوم تنها یک بار در منطقه «فروش آتشین» قرار داشت – در اکتبر ۲۰۱۵، چهار ماه بعد به منطقه قرمز «?Go back to BTC» رسید. با این حال، این رالی صعودی با افت به سمت منطقه آبی «Undervalued» حرکت کرد که در ژانویه ۲۰۱۷ به آن رسید. با این حال، ETH از سد منطقه صورتی «Maximum Bubble Territory» در می ۲۰۱۷ عبور کرد و تا آگوست ۲۰۱۸ در آنجا ماند.

اگر قرار باشد این الگو دوباره تکرار شود، به این معنی است که اتریوم می‌تواند در آگوست ۲۰۲۳ به «?Go back to BTC» (در حال حاضر بین ۲۱۲۳۱ تا ۳۰۶۵۴ دلار) افزایش یابد، سپس در سپتامبر ۲۰۲۴ به «Undervalued» (در حال حاضر بین ۲۳۲۰ دلار و ۳,۲۸۲ دلار) سقوط کند. قبل از اینکه در ژانویه ۲۰۲۵ در “Maximum Bubble Territory” (30,654 دلار و فراتر از آن) سر به فلک بکشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx