اتریوم از زمان ادغام شاهد کاهش ۹۸ درصدی صدور ETH است

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 385 نفر

طبق داده‌های درون زنجیره‌ای، از زمان ادغام، تعداد اتریوم‌هایی که روزانه منتشر می‌شوند به شدت کاهش یافته است که نشان می‌دهد این دارایی در مسیر کاهش تورم قرار دارد. در حال حاضر رشد عرضه در حدود ۰.۰۹٪ افزایش یافته است و در مجموع ۱۴,۰۴۲,۵۸۳ ETH در استیک اتریوم قرار دارد که مجموعاً ۱۸.۷ میلیارد دلار ارزش دارد.

به نظر می رسد اتریوم در آستانه حرکت به سمت تبدیل شدن به یک دارایی ضد تورمی است زیرا رشد عرضه به ۰.۰۱ درصد در سال می رسد. طبق گفته Ultra Sound Money، روزانه ۱۶۰۸ ETH یا ۱.۱۲ ETH در دقیقه سوزانده می شود. طبق داده‌های اولترا سوند مانی، نرخ انتشار اتریوم از زمان ادغام ۹۸ درصد کاهش یافته است. از زمان انتقال به اثبات سهام، عرضه شبکه به میزان ۷۳۸۵.۴۷ ETH افزایش یافته است، در حالی که اگر همچنان بر روی مدل اجماع اثبات کار (PoW) اجرا می‌شد، ۱۲۸۴۲۲.۱۳ ETH اضافه می‌کرد. در ۲۴ ساعت گذشته، عرضه ETH 0.34٪ افزایش یافته است. این مقدار در اثبات کار، در مدت مشابه ۳.۸۶٪ بود.

برخی استدلال کرده اند که کاهش در صدور توکن فقط نتیجه گذار به PoS نیست. آنها این تغییر را به کاهش فعالیت در شبکه اتریوم نسبت می دهند و به این خاطر است که هزینه های گاز نیز پایین تر است. اما فعالیت شبکه نیز قبل از ادغام کاهش یافت، و توکن‌های اتریوم بیشتری همچنان تحت PoW صادر می‌شدند.

اتریوم هنوز دچار کاهش قیمت نشده است

با این حال، اتریوم هنوز کاهش قیمتی ندارد زیرا توکن کلی صادر شده هنوز بالاتر از توکن سوزانده شده است. عرضه همچنان در حال رشد است حتی اگر سرعت آن بسیار کند باشد. در روز گذشته، حدود ۵۱۹ ETH سوخته شده است. اما شبکه روزانه حدود ۷۷۲ توکن ETH صادر می شود.

آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX گفته بود که معتقد نیست اتریوم پس از ادغام نیازی به کاهش تورم داشته باشد. به گفته وی، هدف اتریوم برای تبدیل شدن به یک “کامپیوتر غیرمتمرکز” در صورت افزایش قیمت قابل توجه می تواند تحت تاثیر قرار گیرد. او افزود که در عوض باید بر کاهش تورم اتریوم پس از ادغام تمرکز شود. رئیس تحقیقات IntoTheBlock، لوکاس اوتومورو، پیش‌بینی کرد که اگر تقاضای آن پایین بماند، ETH ممکن است پس از ادغام کمی تورمی باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx