تاثیر به روزرسانی ارز دیجیتال اتریوم بر قیمت آن

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

ارز دیجیتال اتریوم و تاثیر آپدیت مرج بر آن

به گفته مدیر شرکت ارز دیجیتال  کوین شیرز، اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار در حال انتقال به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) است. کوین شیرز در آخرین گزارش هفتگی صندوق دارایی های دیجیتال خود دریافت که اتریوم اکنون نه هفته متوالی شاهد ورودی سرمایه بوده است. این در حالی است که از ابتدای سال تا اواسط ژوئن حدود نیم میلیارد دلار جریان خروجی از این ارز مشاهده شده بود.

اتریوم شاهد جریان ورودی هفتگی ۳ میلیون دلاری بود. در اواسط ژوئن، محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم شاهد خروجی‌های خروجی از سال تا امروز بالغ بر ۴۵۹ میلیون دلار بودند. از آن زمان، از آنجایی که وضوح ادغام بهبود یافته است، اتریوم شاهد یک جریان ورودی ۹ هفته ای به مبلغ ۱۶۲ میلیون دلار بوده است.

به طور کلی، محصولات بازار ارز های دیجیتال خروجی هفتگی ۹ میلیون دلاری را ثبت کردند.

به گفته کوین‌شیر، بیت کوین شاهد نرخ خروج هفتگی بیش از ۱۵ میلیون دلاری بوده است. این سومین هفته متوالی است که بیت کوین با جریان نقدینگی منفی به بازار خود همراه است.

بیت کوین، در ست در جایی که احساسات نسبت به بازار نسبتا منفی است، برای سومین هفته متوالی شاهد خروجی به میزان ۱۵ میلیون دلار بوده است.

به گفته مدیر این شرکت ارز دیجیتال، سولانا نیز یک جریان خروجی را ثبت کرد. در حالی که سایر آلتکوین ها شاهد عملا خروج یا ورود سرمایه قابل توجهی  نداشتند.

آلتکوین‌های دیگر شاهد جریان‌های ورودی جزئی بودند، به ویژه کاردانوکه  با مجموع ورودی‌های ۰.۵ میلیون دلاری همراه بود. در حالی که سولانا برای دومین هفته شاهد جریان خروجی بود که مجموعاً به ۱.۴ میلیون دلار رسید.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx