بیش از 50 درصد معاملات بیت کوین جعلی هستند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیش از 50 درصد معاملات بیت کوین در صرافی ها جعلی هستند یک تحلیل جدید نشان می دهد که بیش از 50 درصد از کل معاملات بیت کوین در صرافی ها جعلی هستند. فضای ارزهای دیجیتال هنوز نسبتاً جوان و بی ثبات است و بیش از 20 هزار توکن کوچک و بزرگ در آن وجو […]

صرافی بیت کوین

بیش از 50 درصد معاملات بیت کوین در صرافی ها جعلی هستند

یک تحلیل جدید نشان می دهد که بیش از 50 درصد از کل معاملات بیت کوین در صرافی ها جعلی هستند.

فضای ارزهای دیجیتال هنوز نسبتاً جوان و بی ثبات است و بیش از 20 هزار توکن کوچک و بزرگ در آن وجو دارد، اما بیت کوین همچنان پرچمدار اصلی ارزهای دیجیتال است و 40 درصد از ارزش بازار جهانی 1 تریلیون دلاری این حوزه را به خود اختصاص داده است.

با این حال، رواج گسترده واش تریدینگ که نوعی حجم ساختگی یا جعلی است و عدم نظارت کافی در صرافی‌های ارز دیجیتال، دو مورد از رایج‌ترین انتقاداتی است که علیه بیت‌کوین وارد می‌شود.

فوربس در تحلیل جدید خود در 26 آگوست گزارش داد، تحقیقی در 157 صرافی ارزهای دیجیتال به این نتیجه رسید که حدود 51 درصد از مبادلات روزانه ثبت شده برای بیت کوین به احتمال زیاد جعلی بوده است.

در واقع، 51 درصد از کل حجم ترید گزارش شده احتمالاً ساختگی یا غیراقتصادی است. این گزارش تخمین می زند که حجم روزانه بیت کوین در ژوئن 2022 به 128 میلیارد دلار رسیده است که 51 درصد کمتر از کل حجم گزارش شده توسط منابع متعدد است که به اعتقاد آنها حدود 262 میلیارد دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx