ادامه روند صعودی قیمت تا زمان به روزرسانی اتریوم؟

به روزرسانی اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

آیا روند قیمت اتریوم تا زمان به روزرسانی اتریوم در سپتامبر صعودی خواهد بود؟

همزمان با به روزرسانی اتریوم و انتقال شبکه اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام همچنان در خط مقدم بحث ها در اکوسیستم بلاکچین قرار دارد. در ۱۱ آگوست، توسعه دهندگان اصلی شبکه اتریوم، تاریخ های احتمالی را برای به روزرسانی مرج اتریوم پیشنهاد کردند.

قبل از ادغام نهایی در یک شبکه اثبات سهام، بلاک چین باید دو ارتقا به نام‌های «Bellatrix» و «Paris» را تکمیل کند. به گفته توسعه دهندگان اصلی اتریوم، ارتقای Bellatrix در ۶ سپتامبر انجام خواهد شد، و ارتقای Paris زمانی اتفاق می افتد که نرخ هش شبکه به سطح مشخصی برسد. یعنی وقتی که سختی استخراج (TTD) به ۵۸۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ برسد (احتمالا در ۱۶ سپتامبر).

پس از این خبر، قیمت اتریوم به سرعت افزایش یافت و به بالای ۱۹۰۰ دلار صعود کرد، موقعیتی که آخرین بار در ماه می به آن دست یافته بود. در واقع، اتریوم در جریان معاملات روزانه ۱۱ آگوست تا ۱۹۲۷ دلار معامله شد. در ۲۴ ساعت گذشته چه اتفاقی افتاده است؟

درود بر اتریوم؟

پس از صعود به بالای ۱۹۲۷ دلار در جریان معاملات روزانه (۱۱ آگوست); یک اصلاح جزئی قیمت، قیمت اتریوم را به سمت پایین سوق داد. در زمان نگارش این مقاله و بعد از خبر به روزرسانی اتریوم، قیمت این ارز با ۱۸۸۷.۶۶ دلار مبادله می شود که نسبت به بالاترین سطح دیروز ۲ درصد کاهش داشته است. با این حال، شایان ذکر است که با وجود افزایش قیمت روز گذشته، حجم معاملاتی در این شبکه کاهش یافت. بر اساس داده های CoinMarketCap، حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰.۶۴ درصد کاهش یافته است. جالب است که داده‌های Santiment رشد تدریجی حجم معاملات اتریوم را از ابتدای ماه نشان می‌دهد.

با این حال، پس از افزایش قیمت در ۱۱ آگوست، حجم معاملات اتریوم شتاب خود را از دست داد.

با تشدید بحث‌های پیرامون به روزرسانی مرج در ماه گذشته، آدرس‌های اتریوم با موجودی بیش از ۱۰ میلیون دلار ETH رشد کرده‌اند. پس از رکود بازار بین آوریل و ژوئن که باعث شد این شاخص ۵۲ درصد کاهش یابد، تعداد این دسته از نهنگ ها شروع به افزایش کرده است. از اول جولای تا زمان نگارش این مقاله; کیف‌پول‌های دارای بیش از ۱۰ میلیون دلار اتریوم تا ۳۸ درصد رشد کرده‌اند.

پس از اعلام زمان به روزرسانی اتریوم توسط تیم توسعه دهنده اتریوم; حجم شاخص اجتماعی اتریوم در رسانه ها به ۱۱,۳۸۱ رسید; و به روزرسانی مرج اتریوم  را به عنوان برترین موضوع ارزهای دیجیتال پرطرفدار تبدیل کرد.

همچنین با توجه به واریز مقادیر زیادی اتریوم به صرافی ها; انتظار می رود قیمت این آلت کوین چند روز آینده با نوساناتی مواجه شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx