بالاترین قیمت ETH/BTC در ۸ ماه اخیر

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

رشد نقدینگی در بازار آلتکوین ها قوی است زیرا بیت کوین پس از نبردی که در سال ۲۰۲۲ وجود داشت، جای خود را به اتریوم می دهد. ارزش اتر بر بیت کوین (ETH/BTC) بیش از هر زمان دیگری از ابتدای سال است. این امر افزایش اشتهای عمومی برای آلتکوین ها را نشان می دهد.

اتریوم

نمودار روزانه ETH/BTC

ارزش بازار آلتکوین ها به ۷۰۰ میلیارد دلار بازگشت

داده‌های تریدینگ ویو تأیید می‌کنند که ETH/BTC مقاومت کلیدی ۰.۰۸ BTC را در ۱۳ آگوست پشت سر گذاشته است. این حرکت برای بزرگ‌ترین آلت‌کوین یعنی اتریوم قابل توجه است; زیرا محدوده ۰.۰۷۵ نشان‌دهنده یک منطقه فروش مشکل‌ساز بود که از ژانویه گاوها را  تحت کنترل نگه می‌داشت. در زمان نگارش این مقاله، ETH/BTC در حال تلاش برای حفظ سطح تازه به دست آمده است، زیرا معامله‌گران می‌پرسند که این سطح تا چه زمانی ممکن است دوام بیاورد.

همانطور که قبلاً گزارش شد، ETH/USD یک شبه از ۲۰۰۰ دلار گذشت که به خودی خود مرز روانی قابل توجهی بوده است. با توجه به روند انباشت سرمایه در آلتکوین‌ها،شرکت تحلیلی زنجیره‌ای گِلَسنود به تمایل سرمایه‌گذاران برای افزایش ریسک در فضای فعلی پرداخت. یان المان و یان هاپل، در آخرین نسخه خبرنامه «Uncharted» خود نوشتند:

طبق داده های Swissblock، برخی از نیروی بیت کوین با مهاجرت سرمایه‌گذاران به آلت‌کوین‌ها کاهش یافت. از زمانی که ادغام واضح تر شد، اتریوم بهتر از بیت کوین عمل کرد و آلت کوین ها را بالاتر برد.

بر اساس ارقام تریدینگ ویو و کوین مارکت کپ، این هفته ارزش کل بازار آلتکوین ها به بالاترین حد خود از اواخر ماه می رسید و از ۷۰۰ میلیارد دلار گذشت.

اتریوم

نمودار ارزش بازار آلتکوین ها

تحلیل قیمت اتریوم همچنان خرسی است

با توجه به اهداف بالقوه قیمت اتریوم، معامله‌گران پس از ماه‌ها صعود محافظه‌کار باقی ماندند. حساب توئیتری محبوب Crypto Chase به طور خلاصه می گوید:

 اتریوم به ۲۲۰۰ دلار می رسد. به شرط این که بالای ۱۷۳۷ دلار بمانیم، در همین حال، شرکت تجاری QCP Capital در آخرین تحلیل بازار خود برای مشترکین کانال تلگرام نوشت:

نیاز به رویکردی محتاطانه برای سود بیشتر در بازار رو به رشد آلت کوین ها است

رویداد ادغام اتریوم در ماه سپتامبر، می‌تواند نقطه عطفی برای بازارها باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx