یک نهنگ اتریوم حدود ۲۲۶ میلیون دلار شیبا اینو ذخیره کرده است

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 464 نفر

داده های بلاکچین نشان می دهد که نهنگ عظیم اتریوم (ETH) با بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دارایی، اکنون بیش از ۱۸.۸ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) را از جولای ۲۰۲۲ جمع آوری کرده است. بر اساس داده‌های پلتفرم مدیریت کیف پول بلاکچین Zerion، این نهنگ از زمانی که قیمت شیبا از حدود ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار در آوریل ۲۰۲۲ به حدود ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار سقوط کرد، شروع به انباشت این رمزارز کرده است.

تا کنون، این نهنگ بیش از ۱۸.۸ تریلیون توکن شیبا به ارزش بیش از ۲۲۶ میلیون دلار جمع آوری کرده است که آن را در حال حاضر به یکی از بزرگترین هولدرهای این توکن تبدیل کرده است. میانگین قیمت خرید SHIB برای این وال ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار است، به این معنی که در مجموع حدود ۶۸.۹ میلیون دلار در ضرر است.

شیبا اینو

دومین پوزیشن بزرگ این نهنگ در توکن بومی اتریوم (ETH) است، زیرا حدود ۱۹۵ میلیون دلار از این ارز دیجیتال را در اختیار دارد. در مرحله بعد، این نهنگ دارای ۴۲ میلیون دلار پالیگان (MATIC) و حدود ۱۳ میلیون دلار چین لینک (LINK) است. داده‌ها نشان می‌دهد که MATIC در ژوئن و LINK در ماه آگوست انباشته شده است. این نهنگ می تواند هر دوی این دارایی ها را برای سود بفروشد.

این نهنگ همچنین دارای ۸ میلیون دلار کامپاند (COMP) است که در ماه جولای و پس از سقوط قیمت شروع به خرید آن کرد. این هولدر عظیم همچنین دارای توکن‌های یونی سواپ (UNI) به ارزش ۵.۳ میلیون دلار است و در هر دوی این دارایی‌ها نیز در وضعیت سود قرار دارد.

طبق گزارش سایت دیلی هودل، داده های بلاکچین نشان می دهد که انباشت این نهنگ باعث شده است که به ششمین هولدر بزرگ شیبا اینو (SHIB) تبدیل شود که حدود ۱.۸۸ درصد از کل عرضه این میم کوین را در اختیار دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx