۸ صرافی برای هاردفورک کاردانو آماده هستند

هاردفورک کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

۸ صرافی آماده هاردفورک کاردانو

هشت صرافی، از جمله Gate.io، MEXC، Bitrue، OKX، و AscendEX و از جمله پنج برنامه غیرمتمرکز برتر دیگر برای ارتقاء کاردانو آماده هستند.

تیم یکپارچه‌سازی مبادلات بنیاد کاردانو متعهد شده است از صرافی‌هایی که نقدینگی کاردانو را در اختیار دارند، همزمان با ارتقای سیستم‌های خود، حمایت کند. کاربرانی که ADA را در صرافی‌های متمرکز نگه می‌دارند، تحت تأثیر منفی ارتقاء صرافی‌ها قرار نخواهند گرفت، اما می‌توانند انتظار اختلال در خدمات را داشته باشند. برای اجرای درست هاردفورک واسیل، بنیاد کاردانو از ۲۵ صرافی خواسته است که نسخه ۱.۳۵.۳ نرم افزار فورک رااجرا کنند.  این صرافی ها حدود ۸۰ درصد از نقدینگی ADA را در اختیار دارند. تمام نرم افزارهایی که صرافی به ان ها نیاز دارد توسط بنیاد کاردانو آماده شده است.

هارد فورک واسیل به عنوان بخشی از نقشه راه  سال ۲۰۲۲ کاردانو توسط چارلز هاسکینسون، بنیانگذار این ارز دیجیتال در ژانویه ۲۰۲۲ تشریح شد. در حالی که هارد فورک آلونزو در سال ۲۰۲۱ قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های مالی غیرمتمرکز را روی شبکه این ارز دیجیتال امکان پذیر کرد، هاردفورکواسیل بر افزایش توان عملیاتی تراکنش ها، کارایی اسکریپت و کاهش زملن تاخیر بلوک های شبکه متمرکز شده است.

نقطه بحرانی برای کاردانو

برای اینکه هارد فورک به درستی اجرا شود، ۷۵ درصد از بلوک‌های تراکنش شبکه اصلی باید با استفاده از نسخه ۱.۳۵.۳ نرم‌افزار نود تولید شوند، ۲۵ صرافی باید سیستم‌های خود را ارتقا داده باشند، و ۱۰ برنامه غیرمتمرکز برتر بر اساس ارزش کل قفل شده (TVL) باید از قبل روی زنجیره پیش تولیده شده، اجرا شده باشند. زنجیره پیش تولید شده دارای تنظیماتی مطابق با زنجیره اصلی کاردانو است و قرار است که یک محیط آزمایشی طولانی مدت برای برنامه ها باشد. برنامه‌ها باید در دو محیط آزمایشی قبل از ورود به شبکه‌های آزمایشی «پیش‌نمایش» و «پیش تولید» آزمایش شوند.

کوین بیس و بایننس آماده نیستند

صرافی‌ها باید خود را آماده کنند، بایننس، کوین‌بیس و کراکن همگی اقداماتی را برای سازگاری با ادغام اتریوم داده اند. همه این صرافی برای آپدیت بلاتریکس اتریوم که دیروز انجام شد آماده بودند.

ارز دیجیتال کاردانو اخیراً با پشت سر گذاشتن ریپل به هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx