شیبا اینو شاهد رشد ۱۱۰ درصدی در حجم معاملات بود

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ درصد افزایش یافته است.

حجم معاملات، که به تعداد کل توکن‌های جابجا شده بین خریداران و فروشندگان اشاره دارد، ممکن است نشانه ای از افزایش علاقه سرمایه گذاران باشد، اگرچه این موضوع تضمین نمی شود. همچنین، افزایش حجم SHIB ممکن است به دلیل حجوم معامله گران به یک بازار بی ثبات برای کسب سود باشد. از زمان رسیدن به ۰.۰۰۰۰۰۷۹ دلار در ۲۸ دسامبر، قیمت شیبا به طور پیوسته بالاتر رفته است. این ارز دیجیتال، پنج روز پیاپی را به‌طور مثبت به ثبت رسانده است و با افزایش قیمت های روزانه در ۵ دسامبر به ۰.۰۰۰۰۰۸۸ دلار رسیذ. اگرچه یک اصلاح جزئی رخ داد، SHIB همچنان ۳.۱۵ درصد رشد کرده و در ۰.۰۰۰۰۰۸۴ دلار معامله می‌شود.

سایت وال استیت نیز توکن شیبا اینو را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین توکن‌های نهنگ‌های اتریوم (یعنی ۱۰۰ و ۵۰۰ نهنگ بزرگی که توسط وال استیت ردیابی می‌شوند) گزارش می‌دهد. توکن حاکمیتی شیبا اینو، BONE، نیز در میان جدیدترین به‌روزرسانی‌های شیباریوم ارائه‌شده توسط توییتر رسمی Shibarium مورد توجه قرار گرفته است. در زمان انتشار، BONE در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۷۶ درصد افزایش یافت و به ۱.۰۵ دلار رسید. حجم معاملات BONE در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰۵ درصد افزایش یافت زیرا معامله گران برای کسب سود از نوسانات اخیر به سوی این رمزارز روانه شدند.
همانطور که گزارش شد، تیم شیبا اینو تکرار کرد که BONE تنها توکن مورد نیاز برای هزینه گاز و استفاده در شیباریوم است و همینطور هم باقی خواهد ماند. جدا از مجموعه کاتالیزورهای مثبت ذکر شده در بالا، نرخ توکن سوزی SHIB 33.53٪ افزایش یافته است، همانطور که توسط وب سایت Shibburn نشان داده شده است. در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۱۳۶۶۰۹۰۳ توکن شیبا در ۷ تراکنش سوزانده شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx