تحلیل آن چین ارز دیجیتال فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

تحلیل قیمت فانتوم | تحلیل آنچین فانتوم

تیم ارز دیجیتال فانتوم در آخرین گزارش خود با عنوان “هفته بازنگری هفتگی” فاش کرد که تحت تاثیر احساسات نزولی بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته قرار گرفته است. این گزراش نشان داد که طبق داده های آن چین در بازار نشانه های ضعف وجود دارد. بر اساس اطلاعات ارائه شده، بین ۱۱ تا ۱۸ آگوست، شبکه فانتوم ۳۱۰۰۰۰ کاربر فعال هفتگی ثبت کرده است.

این کاهش ۴ درصدی نسبت به ۳۲۵۰۰۰ ثبت شده در هفته قبل بود. همچنین میانگین تراکنش‌های روزانه شبکه ارز دیجیتال فانتوم بین روزهای ۱۱ تا ۱۸ مردادماه ۴۴۳۰۰ تراکنش بوده است. به این ترتیب، نسبت به میانگین ۴۶۴۰۰ تراکنش روزانه ثبت شده در هفته گذشته، ۴ درصد کاهش داشته است.

همچنین، شاخص میانگین تراکنش‌های روزانه شبکه بین روزهای ۱۱ تا ۱۷ مردادماه ۰.۱۱ درصد کاهش یافت. بدین ترتیب، از ۸۴۷۰۰۰ در هفته گذشته به ۸۴۶۰۰۰ ثبت شده در هفته گذشته کاهش یافت.

صبر کنید، داستان هنوز ادامه دارد

در دوره مورد بررسی، قیمت  ارز فانتوم از ۰.۳۷ دلار به ۰.۳۳ دلار کاهش یافت و یک ریزش ۱۰ درصد را به ثبت رساند. طبق داده‌های  کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این مقاله، ارز دیجیتال فانتوم با ۰. در ۲۱ روز گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته و در حال حاضر ۰.۳۰۵ دلار قیمت دارد.

طبق داده‌های سنتیمنت، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که فانتوم را بین ۱۱ تا ۱۸ آگوست معامله کردند، ۴۸ درصد کاهش یافته است. تاکنون در این ماه، آدرس‌های فعال روزانه در شبکه ۶۵ درصد کاهش یافته است. در خصوص آدرس های جدید در شبکه، در دوره مورد بررسی، ۱۸۶۹۰ آدرس جدید ایجاد شد. با این حال، با کاهش قیمت در آن دوره، آدرس‌های جدید ایجاد شده در شبکه ارز دیجیتال فانتوم روزانه نیز کاهش یافت. همچنین، در ۲۱ روز گذشته، شاخص آدرس های جدید ایجاد شده روزانه ۱۹ درصد کاهش یافته است.

در بعد اجتماعی، حجم اجتماعی و تسلط اجتماعی فانتوم بین ۱۱ تا ۱۸ آگوست به ترتیب ۲۳ و ۲۵ درصد کاهش یافت. تاکنون در ماه آگوست، این معیارهای اجتماعی به ترتیب ۸۴ درصد و ۵۷ درصد کاهش یافته اند. علاوه بر این، بین ۱۱ تا ۱۸ اوت، فانتوم کاهشی را در تعداد تراکنش‌های نهنگ خود در شبکه ثبت کرد.

در دوره مورد بررسی، تعداد معاملات بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار نهنگ های این ارز تا ۸۵ درصد کاهش یافته است. برای تراکنش‌های بالای ۱ میلیون دلار، پس از انجام بزرگ در ۱۶ آگوست، چنین تراکنش‌های بزرگی در ۱۷ و ۱۸ آگوست دیده نشد.

اطلاعات بیشتر ارزدیجیتال فانتوم؟

در زمان نگارش این مقاله، خط دینامیک Chaikin Money Flow (CMF) ارز دیجیتال فانتوم ریو خط مرکزی (۰.۰) ثابت شد. این موقعیت نشان دهنده فشار صعودی کافی بر قیمت دارایی است. بنابراین، روند صعودی قیمت  فانتوم را می توان انتظار داشت.

با این حال، با توجه به این که تعداد زیادی از ارز دیجیتال فانتوم از صرافی ها خارج  می شود، سرمایه گذاران باید محتاطانه عمل کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx