سیگنال های ریپل افزایش قابل توجهی را نشان می دهند

سیگنال های ریپل افزایش قابل توجهی را نشان می دهند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 527 نفر

قیمت ریپل افزایش قابل توجهی را نشان داده است که با توییت‌ها و بحث‌های رسانه‌های اجتماعی جذاب همراه است.

ریپل اکنون شریک رسمی WEF است

اکنون، ریپل شریک رسمی مجمع جهانی اقتصاد است. این امر در وبسایت آنها اعلام شده است که لایه دیگری از اعتبار و اعتماد را به ریپل اضافه می کند. WEF یک سازمان غیردولتی بین المللی مستقر در سوئیس است که در ۲۴ ژانویه ۱۹۷۱ و توسط کلاوس شواب، اقتصاددان و مهندس آلمانی تأسیس شد. این سازمان در مورد شراکت خود با ریپل اعلام کرده است:

ریپل در حال توسعه و فعال سازی مواردی است که اقتصاد دیجیتال جدید را برای دولت ها، مشاغل و مصرف کنندگان تسریع می کند.

در طول تابستان، ریپل محبوبیت بسیار زیادی در رسانه‌های اجتماعی نشان داده است و آمار نظرات و تعامل‌های آن افزایش یافته است. در موارد متعدد، افزایش علاقه در رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های سودآوری را هم برای سهام و هم برای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد.

ریزش قیمت ۰.۳۵ درصدی

با توجه به داده های کوین مارکت کپ، قیمت XRP تا زمان نوشتن این مقاله ۰.۳۵٪ کاهش یافته و در ۰.۳۳۸۴ دلار معامله می شود. در همین حال، معامله گران باید هنگام خرید در محدوده هدف نزدیک به ۰.۲۸ دلار یا ۰.۲۴ دلار احتیاط کنند. قیمت لغو سناریو نوزولی برای ریپل ۰.۴۸ دلار تعیین شده است. هنگامی که این قیمت شکسته شود، یک روند صعودی ممکن است بیش از ۱ دلار را هدف قرار دهد. قیمت XRP تحت تأثیر کاهش قیمت بیت کوین قرار گرفته است که در هفته گذشته کاهش یافته است.

به نظر می رسد که قیمت ریپل در این ماه ۱۴ درصد کاهش یافته است، پس از اینکه قیمت آن در ماه جولای ۱۵ درصد افزایش یافت. تحت تأثیر تعداد زیادی از پوزیشن های لیکوئید شده در بازار کریپتو، XRP نیز لیکوئید های شدیدی را تجربه کرده است.این مقدار در ۲۴ ساعت گذشته به ۱,۵۸۶,۵۷۲ دلار رسیده است. کاهش قیمت توکن همچنین باعث کاهش حجم معاملات شد. در نمودار روزانه، ریپل یک سقوط دو رقمی در ۱۹ آگوست به ثبت رسانده است.

RSI برای ریپل همچنین با موفقیت به منطقه ۵۰ خنثی رسید. اکنون این شاخص عدد ۳۸ را نشان می دهد. MFI نیز تا به امروز در حدود عدد ۳۹ است. ریپل از اوایل ماه آگوست تا به حال با شکست گسترده ای در فعالیت های شبکه ای روبرو شده است. در واقع، تراکنش‌های XRP در چند روز گذشته تا ۳۱ درصد کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx