FBI در حال تحقیق در مورد دو کوان است

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 319 نفر

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد که کارمندان سابق ترافرم لبز، شرکت پشتیبان لونا که در ماه می سال گذشته سقوط کرد، توسط دفتر تحقیقات فدرال (FBI) و دادستان‌های ناحیه جنوبی نیویورک مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. بنیانگذار ترا، دو کوان، تحت اعلامیه قرمز اینترپل است و گمان می رود که در صربستان زندگی می‌کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، تحقیقات وزارت دادگستری زمینه مشابهی را با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه گذشته پوشش می‌دهد که شامل رابطه بین بلاک چین ترا و برنامه پرداخت Chai در کره جنوبی است.
SEC ادعا کرد که دو کوان با نام کامل Kwon Do-hyung و ترافرم لبز با گفتن اینکه Chai از بلاک چین ترا برای پردازش پرداخت‌ها برای افزودن ارزش به ارز رمزپایه Luna استفاده کرده است، سرمایه‌گذاران را فریب داده‌اند. SEC همچنین ادعا می‌کند که دو کوان و ترافرم لبز میلیاردها دلار از طریق پیشنهاد و فروش غیرمجاز اوراق بهادار دارایی‌های رمزنگاری شده، از جمله استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD و mAssets، که توکن‌هایی هستند که قیمت سهام در ایالات متحده را منعکس می‌کنند، جمع‌آوری کرده‌اند.

هفته گذشته گزارش شد که پلیس سنگاپور تحقیقاتی را در مورد ترافرم لبز آغاز کرده است که قبل از انفجار ۴۰ میلیارد دلاری استیبل کوین Terra-Luna در این ایالت شهر مستقر بودند. دادستان های کره جنوبی از ماه می سال گذشته در حال تحقیق درباره دو کوان و بازجویی از کارکنان سابق ترافرم لبز هستند. آنها اخیراً به صربستان، آخرین مکان شناخته شده کوان، پرواز کردند تا از مقامات محلی بخواهند در تحقیقات به آنها کمک کنند و کوان را به کلاهبرداری متهم کرده اند.

کوان تمامی اتهامات علیه خود را که به گفته وی انگیزه سیاسی دارند، رد کرده است. او در اکتبر سال گذشته در پادکست Unchained گفت هیچ تقلبی در ترا لونا صورت نگرفت. پروژه رمزنگاری ترافرم لبز در ماه می سال گذشته و پس از حذف استیبل کوین Terra و ارزش ارز دیجیتال لونا از حدود ۱۲۰ دلار آمریکا به صفر رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx