بیت کوین به ۲۵ هزار دلار نزدیک می‌شود

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 343 نفر

قیمت بیت کوین (BTC) با افزایش قابل توجهی روبرو شد و اوایل امروز در صرافی Bitstamp تقریباً به ۲۵۰۰۰ دلار رسید. این ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر با قیمت ۲۴۶۵۰ دلار معامله می شود.

دو رمزارز بیت کوین و اتریوم از زمان پایین ترین سطح خود در روز جمعه، افزایش تقریباً ۲۳ درصدی را تجربه کردند. این افزایش ناگهانی پس از وعده های اطمینان بخش مقامات ایالات متحده مبنی بر اینکه سپرده های بانک های سیلیکون ولی و سیگنچر شکست خورده محافظت خواهند شد، رخ داد و باعث شد بسیاری از شرکت های مرتبط با رمزارزها به سوی ارزهای دیجیتال بزرگ حجوم ببرند. استیبل کوین USDC نیز به دنبال افزایش دسترسی بانک‌ها به پول نقد سریع، که توسط فدرال رزرو و خزانه داری پس از تصرف بانک سیلیکون ولی و امضا توسط دولت مجاز شد، افزایش یافت.

رگولاتورها برای ارائه بیمه FDIC به سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی که بیمه نشده بودند، اقدام کردند که برخی از منتقدان آن را کمک مالی می نامند. معامله گران انتظار دارند سقوط بانک های سیلیکون ولی، سیلورگیت و سیگنچر منجر به کاهش قابل توجه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو شود.
این در نرخ ترمینال وجوه فدرال رزرو منعکس شده است که به دلیل شرط بندی معامله گران از ۵.۷٪ در روز پنجشنبه به ۵.۱٪ کاهش یافته است. بر اساس یک مقاله بلومبرگ، در حال حاضر هیچ افزایش نرخ دیگری محتمل ترین سناریو در نظر گرفته نمی شود، زیرا ۵۰ واحد کاهش نرخ بهره تا پایان سال پیشبینی شده است.
همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مایک نووگراتز، غول رمزارزها بارها پیش بینی کرده است که بعید است ارزهای دیجیتال بدون محور فدرال رزرو بهبود یابند. آرتور هیز، یکی از چهره‌های معروف ارزهای دیجیتال، درباره این وضعیت اظهار نظر کرد و گفت که بازار اوراق قرضه نشان می‌دهد که به حالت چاپ پول بازگشته است و به مردم توصیه می‌کند با فدرال رزرو مبارزه نکنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx