راه اندازی صندوق سرمایه گذاری اتریوم توسط فیدلیتی

صندوق سرمایه گذاری اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

راه اندازی صندوق سرمایه گذاری اتریوم توسط فیدلیتی

فیدلیتی بر خلاف رکود بازار خدمات ارز دیجیتال به مشتریان خود را گسترش داده و در جدیدترین به روزرسانی خود صندوق سرمایه گذاری اتریوم خود را راه اندازی کرد.

بر اساس گزارش SEC از روز سه شنبه، غول مالی مستقر در بوستون، صندوق سرمایه گذاری اتریوم خود را راه اندازی کرده است.

این صندوق از زمان شروع فروش در ۲۶ سپتامبر تاکنون ۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است. اما به نظر می رسد تنها یک طرف ناشناس تاکنون در این پیشنهاد سرمایه گذاری کرده است.

فقط سرمایه گذارانی که قادر به ارائه حداقل سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰ دلار هستند مجاز به دسترسی به صندوق هستند. صندوق‌های سرمایه گذاری ارز دیجیتال به صورت غیرفعال مدیریت می‌شوند و عملکرد یک دارایی را دنبال می‌کنند، مانند صندوق سرمایه گذاری اتریوم در آخرین محصول فیدلیتی.

بن دین، مدیر دارایی‌های دیجیتال در WisdomTree در اروپا، به Blockworks گفت: ادغام اتریوم توجه شرکت‌کنندگان در صنعت را به خود جلب کرده است و بسیاری توجه بیشتری به پتانسیل رو به رشد بلاکچین دارند.

دین گفت که حرکت اتریوم به سمت اثبات سهام به طور کامل روش سرمایه گذاری روی اتریوم را تغییر می دهد.

WisdomTree  محصولات شاخصی را برای ردیابی ارزهای دیجیتال اصلی در اروپا از جمله اتریوم راه اندازی کرده است.

بلاک ورکس، اخیراً گزارش داد که بازوی دارایی‌های دیجیتال Fidelity به دنبال این است که سرمایه‌گذاران نهادی خود را برای خرید، تجارت و فروش اتریوم تا پایان سال به آن ها یک صندوق سرمایه گذاری اتریوم ارائه دهند. جک نویتر، یک تحلیلگر تحقیقاتی در Fidelity Digital Assets، موافق است که ادغام احتمالاً علاقه کلی به اتریم را برای بسیاری از سرمایه گذاران نهادی، به ویژه در یک بازه زمانی به اندازه کافی طولانی افزایش می دهد.

فیدلیتی که از سال ۲۰۱۸ در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کند، صندوق بیت کوین Wise Origin  را در آگوست ۲۰۲۰ راه اندازی کرد و به مشتریان این امکان را داد که بتوانند در بیت کوین سرمایه گذاری کنند. این صندوق تنها در ۹ ماه پس از راه اندازی، ۱۰۲ میلیون دلار به دست آورد. همچنین گزارش شده است که این شرکت قصد دارد تجارت بیت کوین را در پلتفرم خود به مشتریان کوچک ارائه دهد.

گزارشی در سال ۲۰۲۱ توسط فیدلیتی بیان می‌کند که ۴۰ درصد از صندوق‌های تامینی ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاران خطرپذیر علاقه‌مند به سرمایه گذاری در دارایی‌های دیجیتال بودند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx