اولین بازی وب۳ اسکوئر انیکس به بازار می‌آید

بازی وب3
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 662 نفر

اولین بازی وب۳ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) یک تجربه جمع آوری هنر تعاملی با آواتارهای NFT و داستان سرایی است.
پس از توسعه و انتشار برخی از موفق ترین فرنچایزهای بازی های ویدئویی در تمام دوران، از جمله فاینال فنتسی (Final Fantasy) و توم رایدر (Tomb Raider) ، اسکوئر انیکس به طور فزاینده ای توجه خود را به وب۳ معطوف کرد و اکنون این شرکت ژاپنی اولین بازی خود را که از NFT ها استفاده می کند، رونمایی کرده است.

امروز اعلام شد، بازی سیمبیو جنسیس (Symbiogenesis) به عنوان یک “تجربه هنری کلکسیونی دیجیتال” توصیف شده است که توسط آثار هنری NFT، که هم در بازی کار می کنند و همچنین می توانند به عنوان تصویر پروفایل رسانه های اجتماعی (PFP) استفاده شوند. این یک فرنچایز کاملاً جدید برای اسکوئر انیکس است، به جای توسعه یا اسپین آف IP موجود، و به طور آزمایشی برنامه ریزی شده است که در بهار ۲۰۲۳ در اتریوم راه اندازی شود.

سیمبیو جنسیس به جای یک تجربه قوی و فراگیر از بازی های ویدئویی سنتی، به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر وب و روایت محور توصیف می شود که دارای عناصر تعاملی است. بازیکنان شخصیت مبتنی بر NFT خود را کنترل خواهند کرد، زیرا طبق یک توضیح رسمی، با تکمیل ماموریت‌هایی که حول مسائل مربوط به انحصار و توزیع منابع می‌چرخند، یک راز را حل می‌کنند.
اسکوئر انیکس برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۹، زمانی که رئیس جمهور یوسوکه ماتسودا به فناوری بلاک چین به عنوان یک جزء کلیدی بالقوه بازی های آینده اشاره کرد، علاقه خود را به فضای وب ۳ نشان داد. در مارس ۲۰۲۰، این شرکت یک دور سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری را در بازی متاورس سندباکس رهبری کرد.

اسکوئر انیکس برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ با راه اندازی “استیکر های دیجیتال” NFT برای فرنچایز انیمه و بازی های ویدیویی Million Arthur از طریق پلتفرم بلاک چین LINE و با همکاری استودیوی وب۳ Double Jump وارد فضای وب ۳ شد. در اواخر همان سال، این ناشر به جاه طلبی های فزاینده در فضای بلاک چین، از جمله بازی های مبتنی بر NFT اشاره کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx