فراکس فایننس شکل وثیقه استیبل کوین خود را تغییر می‌دهد

فراکس فایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 338 نفر

طبق رای گیری که در روز چهارشنبه به پایان رسید، جامعه فراکس فایننس (Frax Finance)، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز با حدود ۲ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده، به وثیقه کامل استیبل کوین بومی پروتکل فراکس (FRX) رای مثبت داد.

پیشنهاد FIP-188 که هفته گذشته در انجمن حاکمیتی فراکس ارسال شد، پیشنهاد می‌کند که نسبت وثیقه استیبل کوین با استفاده از درآمدهای پروتکل، برای افزایش ذخایر استیبل کوین روی ۱۰۰% تنظیم شود. این موضوع یک تغییر قابل توجه برای FRX، پنجمین استیبل کوین بزرگ با بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه در بازار، است؛ زیرا عنصر الگوریتمی مکانیسم تثبیت قیمت استیبل کوین را حذف می کند.

فراکس از طراحی هیبریدی استفاده می کند تا قیمت خود را با دلار آمریکا ثابت نگه دارد. ۸۰٪ توسط وثیقه دارایی های کریپتو پشتیبانی می شود و الگوریتم تثبیتی استیبل کوین، توکن حاکمیتی پروتکل FXS را سوزانده و توکن‌های جدید FRX را ضرب می کند. ناشر استیبل کوین، Frax Finance، توسط یک سازمان غیرمتمرکز مستقل از طریق پیشنهادات و رای گیری های جامعه مدیریت می شود.

بر اساس این پیشنهاد، پروتکل FXS اضافی برای افزایش نسبت وثیقه ایجاد نمی کند که باعث افزایش عرضه توکن می شود. در عوض، حفظ درآمد پروتکل و اجازه خرید تا سقف ۳ میلیون دلار frxETH را برای تامین ذخایر پیشنهاد می‌کند. سام کاظمیان، یکی از بنیانگذاران فراکس فایننس، در گفتگوی گروهی این پروژه در تلگرام گفت که از افزایش وثیقه به دلیل داشتن “ایمن ترین طرح، در عین حال کارآمدترین سرمایه” حمایت می کند.

حدود ۹۸ درصد از رای دهندگان با این پیشنهاد موافق بودند. تصمیم فراکس پس از آن اتخاذ شد که چندین استیبل کوین الگوریتمی قیمت خود را از دست دادند و در نهایت در سال گذشته سقوط کردند و باعث سقوط گسترده‌تر در بازارهای کریپتو شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx