ایمیوچبل اکس ۱۱ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج می‌کند

ایمیوچبل اکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

ایمیوچبل اکس (Immutable)، بزرگ‌ترین استارت‌آپ بازی‌های کریپتویی استرالیا که به‌خاطر بازی Gods Unchained شناخته می‌شود، اعلام کرده است که ۱۱ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج می‌کند؛ علی‌رغم اینکه در اواسط سال گذشته اعلام کرده بود که به کار خود را پایان می‌دهد.

به گزارش یک رسانه استرالیایی، ایمیوچبل صبح چهارشنبه این خبر را به کارمندان خود اعلام کرده است. این شرکت قبلاً در دور سرمایه‌گذاری خود ۲۸۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود که ارزش شرکت را در ماه مارس سال گذشته به ۳.۵ میلیارد دلار رساند. به نظر می رسد که اخراج ۲۰ کارمند شرکت یا حدود ۶ درصد از پرسنل آن در ماه ژوئن برای جلوگیری از مشکلات مالی و لزوم حفظ جریان نقدی پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال کافی نبوده است.

این شرکت دلیل این اخراج‌ها را نیاز به ذخیره ذخایر نقدی و تمرکز بر اهداف اساسی عنوان کرد. جیمز فرگوسن، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی شرکت، در یادداشتی با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی ذخایر نقدی شرکت و تخصیص منابع به حیاتی‌ترین پروژه‌ها، این کاهش‌ها نیرو را تایید کرد.

با نگاه کردن به اطلاعات مالی سال قبل شرکت که در کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا ثبت شده است، می توان کاهش مشاغل را بهتر درک کرد. ایمیوچبل اکس ۲۷ میلیون دلار درآمد داشت، اما ۸۳ میلیون دلار هزینه داشت، از جمله حدود ۴۵ میلیون دلار برای پرسنل، مشاوران و مشاغل آزاد. ظاهراً این شرکت در تلاش برای جبران زیان های مالی خود، ساختار سازمانی خود را نیز اصلاح می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx