سرمایه گذاری جرارد پیکه در شرکت فرانسوی سوراری (Sorare)

سرمایه گذاری جرارد پیکه در سوراری (Sorare)، پلتفرم مبتنی بر فناوری بلاکچین اتریوم 
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2400 نفر

سرمایه گذاری جرارد پیکه در شرکت فرانسوی سوراری (Sorare)

جرارد پیکه، فوتبالیست اسپانیایی و مدافع تیم بارسلونا در بازی جهانی فوتبال فانتزی سوراری (Sorare) سرمایه گذاری کرده است. وی علاوه بر سرمایه گذاری خود، به عضویت هیئت مشاوره استراتژیک این شرکت نیز درآمده است. پیکه از طریق صندوق خانوادگی کاسیوس ۳.۵ میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده است.

شرکت فرانسوی سوراری در بیانیه خود اعلام کرد که سرمایه گذاری پیکه به این شرکت کمک می کند که در ۲۰ لیگ برتر فوتبال در جهان شناخته تر شود. با سرمایه گذاری این فوتبالیست اسپانیایی، سوراری در تلاش است تا حضور پررنگ تری در عرصه جهانی داشته باشد.

نیکولاس جولیا (Nicolas Julia) مدیر اجرایی  سوراری گفت که با نفوذ و شهرت پیکه، این شرکت قراردادهای مهمی با سایر سازمان های برتر ورزشی در جهان امضا خواهد کرد.

در ماه های اخیر، این پلتفرم موفق شده تیم هایی مانند پاری سن ژرمن، اینتر، بایرن مونیخ و رئال مادرید را جذب خود کند و اخیراً به منظور گسترش حضور خود موفق به جذب در حدود ۸ میلیون دلار سرمایه شده است.

پیکه در پاسخ به این سوال که چرا در سوراری سرمایه گذاری کرده گفت که او از کودکی همیشه عاشق کارت های فوتبال بوده است. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که حالا زمان آن فرا رسیده که دنیای فوتبال فراتر از سطح نوآوری فعلی خود حرکت کند.

حضور بلاکچین در سوراری

فناوری بلاکچین اتریوم در خط مقدم فناوری سوراری حضور دارد. این شرکت از این فناوری برای تولید تعداد محدودی کارت دیجیتال استفاده می کند که می تواند با پول معامله شود و یا برای جمع آوری یک تیم فوتبال فانتزی مورد استفاده قرار گیرد.

در ماه های اخیر، فناوری بلاکچین شاهد استقبال بیشتری در صنعت ورزش بوده است. باشگاه های برتر فوتبال اکنون توکن های هواداری مخصوص به خود را دارند. اوایل سال جاری تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با همکاری با پلتفرم بلاکچین چیلیز (Chiliz)، توکن خود را راه اندازی کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx