صرافی FTX بیش از ۳ میلیارد دلار به ۵۰ طلبکار بزرگ خود بدهکار است

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

بحران FTX

طبق یک پرونده قضایی در ۲۰ نوامبر، FTX Trading LTD به ۵۰ طلبکار برتر خود بیش از ۳ میلیارد دلار بدهکار است. این سند که از طریق دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه دلاور ارائه شده بود، به عنوان بخشی از روند ورشکستگی شرکت در فصل ۱۱ ثبت شد.

FTX فاش کرد که ۵۰ طلبکار برتر آن ۳.۱ میلیارد دلار بدهکار هستند.و بزرگترین طلبکار ۲۲۶ میلیون دلار بدهکار است.

بایگانی نشان داد که FTX به تنهایی بیش از ۲۲۶ میلیون دلار به فرد برتر بدهکار است و بقیه مبالغی تقریباً بین ۲۱ تا ۲۰۳ میلیون دلار بدهکار هستند. هویت طلبکاران ناشناخته و مکان آنها فاش نشده است. سند توضیح داد:

«فهرست ۵۰ نفر برتر بر اساس اطلاعات بستانکار موجود است، از جمله، اطلاعات مشتری که قابل مشاهده است اما در حال حاضر در دسترس نیست. تحقیقات بدهکاران در مورد مبالغ ذکر شده، از جمله پرداخت هایی که ممکن است انجام شده باشد اما هنوز در دفاتر و سوابق بدهکاران منعکس نشده است، ادامه دارد. بدهکاران همچنین در تلاش هستند تا به اطلاعات مشتریان دسترسی کامل داشته باشند.
پس از فروپاشی سریع، FTX در ۱۱ نوامبر درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ داد. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که یک مدیر عامل جدید به نام جان جی ری III را برای نظارت بر روند رسیدگی به کار گرفته است و مدیر عامل سابق شرکت سم بنکمن  فراید از سمت خود استعفا داده بود.

ری در آن زمان اظهار داشت: «تسکین فوری فصل ۱۱ برای فراهم کردن فرصتی برای گروه FTX برای ارزیابی وضعیت خود و ایجاد فرآیندی برای به حداکثر رساندن بازیابی برای سهامداران مناسب است. گروه FTX دارایی‌های ارزشمندی است که تنها در یک فرآیند سازمان‌یافته و مشترک می‌توانند به طور مؤثر اداره شوند.»

بایگانی های پس از آن اطلاعیه اولیه از آن زمان به این نتیجه رسیده اند که FTX ممکن است در مجموع بیش از ۱ میلیون طلبکار داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx