گری اسکیل میزان ارزهای دیجیتال خود را فاش نمی کند

ارزهای دیجیتال گری اسکیل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 484 نفر

گری اسکیل میزان ارزهای دیجیتال خود را فاش نمی کند

صنعت ارزهای دیجیتال بر اساس یک شعار ساخته شده است: «اعتماد نکن، اثبات کن». اما شرکت گری اسکیل با بقیه مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال متفاوت است.

در یک موضوع ترند توییتری که در مورد نیاز به شفاف سازی شرکت های فعال در صنعت ارزهای دیجیتال است گری اسکیل تلاش کرد تا ترس سرمایه گذاران خود را بکاهد و به آنها اطمینان دهد که مقررات اعمال شده در مورد نهادهای مختلف آن، سناریویی شبیه به سقوط FTX را تقریبا غیرممکن می کند.

گری اسکیل : وجوه امن هستند، به ما اعتماد کنید

شرکت گری اسکیل به مشتریان خود اطمینان داد که هر یک از محصولات آن به طور مناسب به عنوان یک نهاد جداگانه با مقررات خاص خود ثبت شده است. آن‌ها توضیح دادند که قوانین و مقررات حاکم بر هر یک از تراست‌های کریپتویی از فروش، قرض گرفتن یا انتقال دارایی‌های اساسی جلوگیری می‌کند.

در یک تویئت گری اسکیل اطمینان داد که رمزارزهای آن توسط سرویس متولی ارائه شده توسط  صرافی کوین بیس، تنها صرافی ارز دیجیتال تحت نظارت و معامله عمومی در ایالات متحده نگهداری می‌شوند.

اما اکنون این سوال ناخوشایند پیش می آید که ذخایر کریپتویی خود را چگونه اثبات می کنید؟ شرکت گری اسکیل به دلایل امنیتی از انجام چنین کاری خودداری کرد. آن‌ها توضیح دادند که کوین‌بیس به‌عنوان متولی، اعتبارسنجی‌های دوره‌ای را انجام می‌دهد، اما به این ترتیب، آدرس‌ها یا اطلاعات محرمانه‌ای را فاش نمی‌کنند تا بر ماهیت محصولاتشان تأثیری نگذارد.

آیا اثبات ذخایر کریپتویی واقعا مهم است؟

اثبات ذخایر کریپتویی صرفاً راهی برای کاربران است تا ثابت کنند که یک حسابرس مستقل ذخایر یک بورس یا تجارت خاص را مطالعه و بررسی کرده است. از  الگوریتم مرکل تریز برای جمع‌آوری داده‌ها و دریافت مجموعه‌ای از اثر انگشت استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تأیید کنند که وجوه آنها توسط شخص ثالث به درستی حسابرسی شده است.

پیشنهاد برای اثبات ذخایر کریپتویی در جامعه ارزهای دیجیتال پس از سقوط FTX، آخرین قربانی زمستان ارزهای دیجیتال که شرکت های بزرگی مانند  ترا، تری کپیتال اروز و سلسیوس را از بین برده است، سر و صدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. ایده این است که راهی برای کاربران برای تأیید دارایی های یک کسب و کار از طریق تکنیک های رمزنگاری که شفافیت داده ها را تضمین می کند، فراهم کند. بایننس اخیرا موافقت کرده است که در کنار ویتالیک بوترین برای پیاده سازی یک پروتکل اثبات ذخیره جدید کار کند که قرار است کارآمدتر و ایمن تر از روش های فعلی باشد. با این حال، گری اسکیل معتقد است که برخی چیزها باید مخفی بماند.

گری اسکیل: ما می دانیم که نکته قبل به ویژه برای برخی ناامید کننده خواهد بود، اما وحشت ناشی از دیگران دلیل کافی برای دور زدن ترتیبات امنیتی پیچیده ای نیست که دارایی های سرمایه گذاران ما را برای سال ها ایمن نگه داشته است.

گری اسکیل در حال حاضر بزرگترین صندوق تراست ارزهای دیجیتال را در صنعت کریپتو دارد، تا جایی که بهترین راه برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در میان مشتریان سازمانی تلقی می شود. با این حال، پس از زمستان ارزهای دیجیتال، هر سهم تراست گری اسکیل حدود ۴۰ درصد کمتر از قیمت بیت کوین به عنوان دارایی اساسی معامله شده است. گری اسکیل همچنین سعی کرده است که صندوق تراست خود را به ETF بیت کوین تبدیل کند، و از طرفی SEC برای ادامه این پروژه مخالفتی نکرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx