صرافی FTX واریز و برداشت اتریوم و ERC 20 را متوقف می‌کند

صرافی FTX واریز و برداشت اتریوم و ERC 20 را متوقف می‌کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

صرافی رمزارز FTX برنامه‌ خود را برای توقف واریز و برداشت توکن‌های اتریوم و شبکه ERC-20 در طول ارتقای بلاتریکس در ۶ سپتامبر و ادغام در ۱۵ سپتامبر اعلام کرد. در حالی که شبکه اتریوم در این ماه تحت دو به‌روزرسانی مهم قرار می‌گیرد، کاربران صرافی پیشرو FTX نمی‌توانند هیچ توکن اتریوم یا ERC-20 را برای حداقل ۳۰ دقیقه برداشت یا واریز کنند.

صرافی FTX از کوین بیس و بایننس پیروی می کند

صرافی پیشرو ارز دیجیتال FTX در ویدئویی اعلام کرد که سپرده‌گذاری مشتریان و برداشت توکن‌های خاص را طی دو ارتقای مرتبط با انتقال اتریوم به اثبات سهام متوقف می‌کند.

اتریوم قرار است از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام تغییر کند، ارتقایی که در جامعه ارزهای دیجیتال به نام «ادغام» شناخته می‌شود. انتظار می رود ارتقای مورد نظر، که سال ها در حال ساخت است، انتشار توکن ETH را تا ۹۰ درصد و مصرف انرژی بلاک چین را تا ۹۹ درصد کاهش دهد. در حالی که ادغام خود برای ۱۵ سپتامبر برنامه ریزی شده است، اتریوم در تاریخ ۶ سپتامبر یک ارتقاء مقدماتی به نام بلاتریکس را انجام خواهد داد. FTX اعلام کرد که خدمات واریز و برداشت ETH را ۳۰ دقیقه قبل از هر رویداد متوقف می کند. توکن‌های ERC-20، یعنی توکن‌های بومی بلاک چین اتریوم مانند آوه یا یونی سواپ نیز تحت تأثیر این اقدامات قرار خواهند گرفت. با این حال، معاملات اسپات توکن، معاملات مارجین و خدمات معاملات آتی در صرافی بی تاثیر باقی خواهند ماند.

صرافی FTX همچنین اعلام کرد که اگر ماینرها تصمیم بگیرند اتریوم را فورک کنند تا زنجیره اثبات کار اتریوم را پس از ادغام فعال نگه دارند، صرافی به کاربران توکن های فورک شده ETH را بر اساس موجودی ETH آنها در زمان اسنپ‌شات اعتبار می دهد. این شرکت اعلام کرد که شرایط لیست کردن توکن های جدید فورک شده را بررسی خواهد کرد.

سایر صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال پیش از ادغام گام‌های مشابهی برداشته‌اند. کوین بیس نیز دو هفته پیش اعلام کرد که واریز و برداشت ETH را متوقف می کند. بایننس نیز از همین طرح پیروی می کند. درست مانند صرافی FTX، بایننس هم قصد دارد در صورت وقوع فورک، اتریوم فورک شده را به کاربرانش بصورت اعتبار پرداخت کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx