نخست وزیر جدید بریتانیا حامی ارزهای دیجیتال است

لیز تراس ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

نخست وزیر جدید بریتانیا حامی ارزهای دیجیتال است

لیز تراس قرار است نخست وزیر بعدی بریتانیا باشد. تراس پیش از ریشی سوناک، رئیس سابق خزانه داری، کرسی رهبری حزب محافظه کار را در اختیار خواهد داشت. توییت‌های سال ۲۰۱۸ خانم تراس نشان می دهد که او از طرفداران بیت کوین و ارزهای دیجیتال است، اما هنوز برنامه هایی که به مذاق کاربران ارزهای دیجیتال خوش بیاید را ارائه نکرده است.

پس از رأی گیری برای تعیین رهبر حزب محافظه کار و در نتیجه نخست وزیر آینده بریتانیا، ۶۰۳۹۹ رأی سوناک برای شکست ۸۱۳۲۶ رأی به نفع تراس کافی نبود. پس از استعفای بوریس جانسون که در ژوئیه ۲۰۲۲ اعلام شد، تراس قرار است از روز سه شنبه کار خود را آغاز کند.

در واقع، ظهور تراس باعث ایجاد هیجان در جامعه ارزهای دیجیتال شده است. طرفداران رمزارزها به یک توییت از سال ۲۰۱۸ استناد کردند که در آن نخست وزیر جدید بریتانیا به طرفداری از رمزارزها پرداخته بود.

در ژانویه ۲۰۱۸، تراس در توییتی اعلام کرد که باید از رمزارزها استقبال کرد و برای آن ها مقرراتی را وضع کرد. با این حال، طبق گزارش ها، این سیاستمدار از آن زمان تاکنون به طور علنی از رمزارزها و نحوه قانونگذاری آن حمایت نکرده است.

نخست وزیر بریتانیا می تواند باعث شکوفایی ارزهای دیجیتال در انگلیس شود

در مقابل، ریشی سوناک، رئیس سابق خزانه‌داری، آشکارا اکوسیستم مالی بریتانیا را به سمت دارایی‌های دیجیتال و ارزهای دیجیتال سوق داد. در آوریل ۲۰۲۲، وزارت خزانه داری سوناک بسته مشاوره ای را منتشر کرد که هدف آن قانونی کردن استیبل کوین هایی مانند USDC به عنوان یک روش پرداخت است.

در واقع، نخست وزیر بریتانیا که طرفدار کریپتو است می تواند راه را برای یک اقتصاد دارایی دیجیتال استاندارد شده که مشوق نوآوری است، هموار کند. در زمان انتشار، تنظیم‌کننده‌هایی مانند اداره رفتار مالی (FCA) شرکت‌های کریپتوییی مانند Blockchain.com را مجبور به نقل مکان به یک کشور دیگر کرده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx