هش ریت اتریوم کلاسیک قبل از مرج اتریوم رکورد جدیدی ثبت کرد

اتریوم کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

رکورد زنی هش ریت شبکه اتریوم کلاسیک قبل از مرج اتریوم

اتریوم کلاسیک به رکورد بیشترین هش ریت تاریخ خود یعنی ۴۷ تراهش در ثانیه (TH/s) دست یافته است. این شبکه تنها ۵ درصد از نرخ هش اتریوم را داراست که بیش از ۹۳۰ تراهش بر ثانیه است.

اتریوم کلاسیک به بالاترین نرخ هش ۴۵ تراهش در ثانیه (TH/s) خود رسیده است که تا به امروز بیش از ۴۸۰ درصد رشد داشته است. نرخ هش میزان قدرت محاسباتی کل ماینرها در ایجاد بلوک های جدید در شبکه آن را نشان می دهد. رشد نرخ هش اتریوم کلاسیک احتمالاً ناشی از افزایش فعالیت ماینرها در این شبکه قبل از ارتقای اتریوم در این ماه است. مرج اتریوم که قرار است شبکه را از اثبات کار به اثبات سهام تبدیل کند، در همین ماه انجام خواهد شد و دیگر شبکه نیازی به ماینرها نخواهد داشت.

با توجه به این ادغام، ماینرهای اتریوم که مجموعاً میلیاردها دلار برای تجهیزات استخراج در طول سال ها هزینه کرده اند، ممکن است به یک بلاک چین اثبات کار نیاز داشته باشند که بتواند جایگزین اتریوم باشد. برخی از ماینرها استخرهای ماینینگ توسعه ETC را انتخاب کرده اند و آن را به عنوان یک بلاکچین جایگزین اثبات کار برای اتریوم می بینند.

در ماه جولای، انت پول، یک استخر استخراج که توسط غول ماینینگ بیت مین اداره می‌شود، برای اولین بار از اتریوم کلاسیک پشتیبانی کرد و ۱۰ میلیون دلار در اکوسیستم آن سرمایه‌گذاری کرد. این هفته یک استخر استخراج دیگر به نام BTC.com پشتیبانی از اتریوم کلاسیک را راه اندازی کرد.

نرخ هش اتر کلاسیک در مقایسه با اتر هنوز بسیار کم است و تنها ۵ درصد از هش ریت ETH که تقریباً ۸۹۵ TH/s است را در اختیار دارد. این بدان معناست که اتریوم کلاسیک راه درازی در پیش دارد تا اینکه به عنوان یک شبکه اصلی برای استخراج کنندگان اثبات کار در نظر گرفته شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx