تلاش صرافی FTX برای خرید دومین صرافی بزرگ کره جنوبی

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

صرافی FTX در حال تلاش برای خرید Bithumb کره جنوبی

یک گزارش جدید ادعا می کند; که به تازگی صرافی FTX یک پیشنهاد برای خرید صرافی ارزدیجیتال Bithumb  کره جنوبی ارائه داده است.

بر اساس گزارش جدیدی از بلومبرگ; یک فرد مطلع به این موضوع می گوید که این دو صرافی ماه ها بر روی این پیشنهاد مذاکره کرده اند.

به گفته Statista، Bithumb دومین صرافی بزرگ کریپتو در کره جنوبی است. به گزارش خبرگزاری یونهاپ مستقر در سئول; دفاتر صرافی اوایل این هفته; توسط دادستان های کره جنوبی که در مورد سقوط Terra (لونا) و استیبل کوین TerraUSD (UST) تحقیق می کردند; مورد هجوم و بازجویی بدون اطلاع قبلی قرار گرفتند.

بلومبرگ همچنین گزارش می دهد که صرافی FTX و شعبه آمریکایی آن FTX US; به نقل از “افراد مطلع از این موضوع” در تلاش برای جذب سرمایه جدید هستند.

نظر مدیرعامل FTX

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل صرافی FTX در بازار نزولی کنونی چهره ای قابل مشاهده است. این میلیاردر ارز دیجیتال در مصاحبه های اخیر خود گفته است; که شرکت او تلاش می کند تا چندین شرکت کریپتویی بزرگ را بدون توجه به پتانسیل سودآوری آن، سرپا نگه دارد.

««یکی از اصول و عقاید کاری ما این است که اگر کسب و کاری در شرایط بدی قرار داشت; خرید آن برای ما بدون توجه به بازگشت سرمایه آن است و در صورت شکست خوردن مقدار کمی از پول خود را از دست داده ایم.»

از زمانی که بعد از بولران اخیر بازارهای کریپتو برای اولین بار با نوسانات منفی شدید مواجه شدند; صرافی FTX خریدهای متعددی انجام داده است، از جمله خرید پلتفرم وام دهی  BlockFi. این شرکت ۴۰۰ میلیون دلار تسهیلات اعتباری به علاوه گزینه ای برای خرید BlockFi با قیمت متغیر حداکثر تا ۲۴۰ میلیون دلار به BlocFi ارائه داد که مورد قبول آن ها قرار گرفت.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx