افزایش ۷ درصدی بیت کوین در هفت روز گذشته

افزایش 7 درصدی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

علیرغم عقب نشینی برخی از افراد در صبح امروز، بیت کوین و ارزهای دیجیتال در هفته گذشته روند صعودی داشته اند

بیت کوین در طول هفت روز گذشته بیش از ۷ درصد افزایش یافته است در حالی که اتر بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است زیرا ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال یک تریلیون دلار ارزش دارد.

بر اساس گزارش CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴ درصد کاهش داشت، در حالی که اتر ۵.۷ درصد کاهش داشت. با وجود عقب نشینی امروز صبح، هم ارزهای دیجیتال و هم بازار گسترده تر در هفته گذشته روند صعودی داشته اند.

در اینجا چیزی است که جی پی مورگان و سازندگان بازار کریپتو در مورد قیمت این هفته گفتند:

بازگشت قیمت به کمک ادغام اتریوم

تحلیلگران JPMorgan Chase این بازگشت را تا حدی به اعلام یک تاریخ آزمایشی برای ادغام اتریوم – ۱۹ سپتامبر نسبت دادند. این ادغام به حرکت بلاک چین اتریوم از یک مکانیسم اثبات کار به یک مکانیسم اجماع اثبات سهام اشاره دارد.

تحلیلگران جی پی مورگان می گویند که این اعلامیه “احساسات را در بین سرمایه گذاران رمزنگاری تقویت کرد، اتر و سایر ارزهای دیجیتال را به حرکت درآورد.”

بر اساس این یادداشت، “مرحله شدید عقب ماندگی که در ماه مه و ژوئن مشاهده شد، شدیدترین مرحله از سال ۲۰۱۸، به نظر می رسد که پشت سر ما باشد.” این امر با بازگشت به contango مشهود است – زمانی که قیمت قراردادهای آتی بالاتر از قیمت لحظه ای فعلی است – در معاملات آتی بیت کوین و اتر که بهبود قابل توجهی در تقاضا نشان می دهد.

با این حال، تحلیلگران در بانک خاطرنشان کردند که تقاضای مشابهی در صندوق‌های رمزنگاری یا فضای آتی دیده نمی‌شود، و این نشان می‌دهد که این بهبود احتمالاً توسط سرمایه‌گذاران خرد انجام می‌شود.

بازارسازان نیز احساسات مشابهی دارند

QCP Capital، یک شرکت تجارت ارزهای دیجیتال در سنگاپور، در به‌روزرسانی هفتگی بازار خود در روز پنجشنبه نظر مشابهی را به اشتراک گذاشت. در ادامه بیان شد که اتر در این «مینی گاو ران» پیشرو آشکار بوده است، که با وضوح جدید در ادغام هدایت می‌شود.

این شرکت همچنین گفت که عوامل کلان مثبت در ارتقای کریپتو در اکثر طبقات دارایی نقش داشتند. از زمان ثبت تورم ماه ژوئن یعنی ۹.۱ درصد، بازار احتمال افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه جولای را بررسی کرده است.

QCP انتظار دارد یک افزایش امتیاز ۷۵ پایه و یک تقویت دیگر برای بازار به عنوان یک افزایش ۱۰۰ امتیازی به طور کامل قیمت گذاری شود. علاوه بر این، تورم نشانه هایی از رسیدن به اوج را نشان داده است و این امر مثبت بیشتری را برای بازار به همراه خواهد داشت.

این یادداشت به این نتیجه رسید که علیرغم اینکه بازارها در حال حاضر آرام هستند، احتمال سرایت اعتبار بیشتر وجود دارد.

شرکت کامبرلند مستقر در شیکاگو این موضوع را روز پنجشنبه تکرار کرد و گفت که متوجه افزایش جریان از طریق میز فرابورس خود شده است و خریداران نهادی قبل از ادغام مدت‌ها روی اتر ادامه می‌دهند.

رئیس تجارت کامبرلند، جونا ون بورگ، گفت که این اقدام منعکس کننده ساختار انگیزشی هر دارایی بی ثبات است و خاطرنشان کرد که “خرید یک جهش همیشه آسان تر از گرفتن چاقوی در حال سقوط است.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx