تراکنش‌های شبکه لایه۲ کوین بیس تحت نظارت قرار می‌گیرند

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، اشاره کرده است که Base، شبکه بلاک چین لایه ۲ جدید این شرکت، ممکن است در زمان راه اندازی تحت نظارت تراکنش‌ها و اقدامات ضد پول شویی قرار گیرد.

آرمسترانگ در مصاحبه ای با جو وایزنتال در رادیو بلومبرگ در ۶ مارس اذعان کرد که بیس امروز دارای اجزای متمرکز است و افزود که “به مرور زمان بیش از پیش غیرمتمرکزتر خواهد شد.” با این حال، او اشاره کرد که نظارت بر تراکنش و الزامات ضد پول شویی برای کاربران شبکه جدید لایه ۲ وجود خواهد داشت. وی افزود که کوین بیس در روزهای اولیه مسئولیت نظارت بر تراکنش‌ها را بر عهده خواهد داشت و افزود:

«من فکر می کنم که بازیگران متمرکز کسانی هستند که احتمالاً بیشترین مسئولیت را برای جلوگیری از مسائل پولشویی و داشتن برنامه های نظارت بر تراکنش ها و مواردی از این دست خواهند داشت.» نظرات آرمسترانگ همچنین توسط مدافع تمرکززدایی، کریس بلک، در پست توییتری در ۷ مارس برجسته شد.

به گفته کوین‌بیس، Base یک شبکه لایه ۲ اتریوم است که راهی امن، کم‌هزینه و مناسب را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بسازند. این لایه۲ با پروتکل “OP Stack” مورد استفاده توسط آپتیمیزم توسعه یافته است که امکان تراکنش های پرسرعت در اتریوم را فراهم می کند. Base در ۲۳ فوریه رونمایی شد و در حال حاضر در مرحله آزمایشی است. کوین بیس هنوز تاریخ راه اندازی شبکه اصلی را ارائه نکرده است، اما انتظار می رود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx