توسعه متاورس در کره جنوبی

متاورس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

Changwon، یک شهر ساحلی کره جنوبی در انتهای جنوب شرقی شبه جزیره، قصد دارد مجموعه صنعتی خود را در متاورس بازسازی کند تا بتواند تجارت و محصولات خود را ارتقا دهد.

این پروژه از فناوری دوقلوی دیجیتالی استفاده خواهد کرد که یک مدل مجازی ایجاد می‌کند که کپی دقیقی از یک جسم فیزیکی برای ساخت یک کپی اینچ به اینچ از مجموعه فیزیکی است. مجتمع صنعتی متاورس Changwon نیز برای آزمایش و پیش‌بینی پیشرفت‌های آینده در فناوری و محیط زیست مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این شهر صنعتی متوسط ​​با جمعیت کمی بیش از یک میلیون نفر دارای ۲۸۷۱ کسب و کار به عنوان مستاجر در مجتمع صنعتی است که بر اساس وب سایت رسمی شهر در مجموع ۱۲۲۶۲۵ نفر را استخدام می کند.

شهردار ، Hong Nam-pyo در کنفرانس پلتفرم دیجیتال Changwon گفت: «شهر Changwon با تمرکز بر بازسازی ساختار صنعتی با هوش مصنوعی و اتصال بیش از حد فناوری و موارد دیگر، مقام اول را در انقلاب صنعتی چهارم کسب خواهد کرد.

این تحولات به دنبال پشتیبانی آشکار کشور از فناوری وب۳ است

در اوایل سال جاری در ماه فوریه، وزارت دارایی کره جنوبی حدود ۱۸۵ میلیون دلار برای ساخت یک اکوسیستم متاورس در سراسر کشور هزینه کرد. وزارت علوم این کشور امیدوار است که کره جنوبی تنها در پنج سال آینده به پنج رهبر برتر متاورز جهان تبدیل شود.

به نظر می رسد این ابتکار در سراسر کشور با انتخاب یون سوک یول توسط کره جنوبی به عنوان رئیس جمهور، که معتقد است وب۳ یک عامل کلیدی رشد برای کشورش خواهد بود و این شتاب بیشتری خواهد گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx