دادستان‌های ایالات متحده به دنبال محدود کردن شرایط وثیقه بنکمن فرید

بنکمن فرید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 317 نفر

پس از اینکه دادستانی ایالات متحده گفت سم بنکمن فرید، بنیانگذار و مدیر عامل سابق FTX، قصد داشته بر شاهدان تاثیر بگذارد، وکلای ایالات متحده می خواهند دسترسی وی به خدمات پیام رسانی رمزگذاری شده و ارتباط با کارمندان سابق FTX و آلامدا را محدود کنند.

دادستان های ایالات متحده ادعا می کنند که پیام های بنکمن-فرید “نشان دهنده تلاش برای تأثیرگذاری” بر شهادت یک شاهد بود. گفته می‌شود که این شاهد از طریق برنامه پیام‌رسان رمزگذاری Signal دستورالعمل‌هایی را برای «انحلال سرمایه‌گذاری‌های آلامدا برای برآورده کردن برداشت‌های مشتریان FTX» دریافت کرده است تا حفره ۴۵ میلیون دلاری در ترازنامه FTX US در ماه نوامبر را پوشش دهد.

بنکمن فرید در ۱۵ ژانویه به “شاهد۱” نوشت: “من واقعاً دوست دارم دوباره به هم وصل شوم و ببینم آیا راهی وجود دارد که بتوانیم یک رابطه سازنده داشته باشیم، در صورت امکان از یکدیگر به عنوان منابع استفاده کنیم، یا حداقل مسائل را با یکدیگر بررسی کنیم.” در این سند آمده است:

«این به ویژه نگران‌کننده است، زیرا متهم می‌داند که شاهد-۱ اطلاعاتی در اختیار دارد که می‌تواند به متهم تلقین شود. درخواست برای یک “رابطه سازنده” نیز به همین موضوع دلالت دارد که شاهد-۱ باید با متهم همسو شود. این به ویژه نگران‌کننده است، زیرا متهم می‌داند که شاهد-۱ اطلاعاتی دارد که می‌تواند متهم را محکوم کند.”

بنکمن فرید همچنین مستقیماً با مشاور عمومی فعلی FTX US، که مقامات ادعا می کنند ممکن است شاهد محاکمه باشد، ارتباط برقرار کرد. در این سند آمده است که بنکمن فرید با سایر کارمندان فعلی و سابق FTX از طریق ایمیل و از طریق سیگنال تماس برقرار کرده است که با “سابقه استفاده از برنامه برای اهداف انسدادی” مطابقت دارد. ضمانت نامه فعلی مدیر عامل متخلف هیچ محدودیتی در ارتباط با شاهدان احتمالی در پرونده جاری ایجاد نمی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx