سر و صدای این پلتفرم در شبکه آربیتروم توجه‌ها را به خود جلب کرد

آربیتروم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 346 نفر

صرافی مشتقات کریپتو گینز نتورک (Gains Network) یک ماه پس از راه‌اندازی در بلاکچین آربیتروم ۱.۶ میلیارد دلار حجم معاملات را به ثبت رسانده است. گینز نتورک در ابتدا در شبکه پالیگان مستقر بود و gTrade، یک پروتکل غیرمتمرکز معاملات حاشیه‌ای، را اجرا می کند.

پلتفرم Gains کاربران را قادر می‌سازد تا مشتقات مالی دارایی‌های مختلف، از جمله توکن‌های کریپتو، سهام ایالات متحده و شاخص‌ها را از طریق معاملات مبتنی بر قرارداد هوشمند معامله کنند. از زمان راه‌اندازی آن در آربیتروم ، gTrade حدود ۱.۱ میلیون دلار کارمزد در آربیتروم ایجاد کرده است که بین کسانی توزیع شده است که توکن اصلی پلتفرم، یعنی GNS را در اختیار دارند.

GTrade فعالیت های قابل توجهی را در هر دو بلاکچین و البته شبکه پالیگان انجام داده است، جایی که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. تنها در شبکه زنجیره جانبی پالیگان، بیش از ۲۳ میلیارد دلار حجم معاملات را از اکتبر ۲۰۲۱ پردازش کرده است.

برای افزایش فعالیت‌ها، گینز نتورک اخیراً یک رقابت تجاری را راه‌اندازی کرده است که ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش را به معامله‌گرانی ارائه می‌کند، که ممکن است در افزایش اخیر حجم شرکت داشته باشد.

بر اساس داده‌های کوین گکو، توکن GNS در ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی با ۱۱.۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۶.۲۷ دلار معامله شد. این توکن طی هفته گذشته ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است و ارزش بازار آن ۱۷۳ میلیون دلار است.
ظهور گینز نتورک در بلاک چین آربیتروم به ویژه قابل توجه است زیرا این شبکه به عنوان یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ برای اتریوم عمل می کند و تراکنش های سریع تر و ارزان تر را ارائه می دهد و در عین حال امنیت و ترکیب پذیری شبکه اتریوم را حفظ می کند.

این پلتفرم فعالیت کاربران قابل توجهی را به خصوص در حوزه پروتکل های معاملاتی مشتقات به خود جلب کرده است. با ظهور Gains، آربیتروم اکنون دارای دو پروتکل معاملاتی مشتق محبوب است. GMX اولین بود و تا کنون در شبکه پیشرو بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx