گری اسکیل سبد دارایی های خود را تغییر داد

گری اسکیل سبد دارایی های خود را تغییر داد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2991 نفر

گری اسکیل سبد دارایی های خود را تغییر داد

شرکت گری اسکیل که بزرگترین صندوق سرمایه ‌گذاری دارایی های دیجیتال در جهان را در اختیار دارد; اعلام کرده که در سبد سرمایه گذاری خود تغییراتی ایجاد کرده و میزان سرمایه گذاری در برخی از آلت کوین ها را افزایش داده است.

شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل اینوستمنتس (Grayscale Investments) پس از ایجاد تغییراتی،‌ حالا رمزارزهای یونی سواپ و سولانا را به صندوق رمزارزهای با ارزش بازار بالا (GDLC) خود اضافه کرده است.

این شرکت هر سه ماه یکبار با فروش برخی از دارایی های خود تغییراتی را در سبد خود; ایجاد می کند و آنها را با رمزارزهایی که عملکرد بهتری داشته اند،‌ جایگزین می کند.

براساس این تغییرات، هم اکنون رمزارزهای سولانا و یونی سواپ به ترتیب ۳.۲۴ و ۱.۰۶ درصد از سبد این شرکت را تشکیل می دهند. در عین حال، این شرکت از میزان دارایی های لایت کوین و بیت کوین کش خود کاسته است.

پس از بازنگری قبلی در پرتفوی خود، کاردانو ۴.۲۶٪ از سبد این شرکت را تشکیل می داد. اما با تغییرات جدید، در حال حاضر، این رمزارز ۵.۱۱٪ از این صندوق را به خود اختصاص داده است.

ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم با ۶۲.۱۹ و ۲۶.۰۸ درصد، همچنان در صدر دارایی های این شرکت قرار دارند. چین لینک، بیت کوین کش و لایت کوین در مجموع ۲.۳۲٪ از این صندوق را به خود اختصاص داده اند، که حاکی از کاهشی ۲.۸۸ درصدی در مقایسه با ماه جولای است.

صندوق دیفای

علیرغم بازبینی های فوق، این شرکت در صندوق دیفای خود تغییراتی ایجاد نکرده است. همچنان یونی سواپ و آوه با ۴۵.۲۰ و ۱۴.۱۱ درصد، از رمزارزهای بزرگ دیفای این شرکت هستند.

همانطور که می دانید محصولات سرمایه گذاری گری اسکیل توجه موسسات بسیاری را به خود جلب کرده است. از جمله این نهادها می توان به غول مورگان استنلی اشاره کرد که سرمایه گذاری خود را ۱۰۵٪ افزایش داده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx