۱inch یک کیف پول مخصوص iOS توسعه داده است

1inch یک کیف پول مخصوص iOS توسعه داده است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1346 نفر

۱inch یک کیف پول مخصوص iOS توسعه داده است

با این کیف پول جدید ۱inch، سرانجام کاربران موبایل می توانند در شبکه های دیگری به غیر از اتریوم معامله کنند.صرافی غیرمتمرکز ۱ اینچ، کیف پول خود را برای iOS روز سه شنبه راه اندازی کرد. با این عرضه، حالا کاربران می توانند توکن ها را در تلفن های همراه خود سواپ کنند.

این کیف پول جدید تمام مزایای شبکه ۱inch را برای کاربران تلفن همراه به ارمغان خواهد آورد. در این اپ تریدرها می توانند با سرعت بالا و در نرخ پایین به مبادله توکن ها بپردازند.این کیف پول همچنین از “معاملات پنهان” شبکه اتریوم پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که معاملات پنهان برای پنهان کردن معاملات از اشخاص ثالث طراحی شده است.

نقش BSC در توسه ۱اینچ

با تاکید بر نقش بایننس اسمارت چین (BSC) در گسترش اخیر شبکه ۱inch ، بنیانگذار این پروتکل سرگی کانز (Sergej Kunz) گفت:

کاربران ۱inch هم اکنون می توانند به راحتی بین BSC و اتریوم به دنبال سرعت بالاتر و هزینه های کمتر جابجا شوند. ما آخرین تحولات فضای DeFi را از نزدیک رصد می کنیم و از سایر بلاکچین های آینده دار نیز پشتیبانی خواهیم کرد.

نسخه ابتدایی این کیف پول بر اجرای بسیار ایمن سواپ ها متمرکز است. نرخ های لحظه ای، ثبت سریع معاملات و ادغام با Apple Watch و Apple iCloud نیز بخشی از این نسخه اولیه هستند.

استیکینگ، مدیریت و استخرهای نقدینگی بعدا به این پلتفرم اضافه خواهند شد. ۱ اینچ در این خصوص گفت:

از جمله مزایای اصلی این کیف پول، امنیت سطح بالای آن است. این کیف پول داده ها را فراخوانی کرده، و آنچه که در حال رخ دادن است را به روشی کاربر پسند نمایش می دهد. همچنین، دریافت نرخ های لحظه ای و انجام سریع معاملات از اهمیت بالایی برخوردار است. با کیف پول ۱اینچ، تراکنش ها را می توان حتی در Apple Watch نیز تأیید کرد.

۱inch در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد صحنه دیفای شد و به سرعت به دلیل توانایی در یافتن ارزانترین نرخ ها در بین صرافی های غیرمتمرکز که در اکوسیستم این پلتفرم تعریف شده است، در میان تریدرها معروف شد.از نظر تعداد کل کاربران، ۱inch در هفت روز گذشته در رده چهارم صرافی های غیرمتمرکز قرار دارد و پشت سر Uniswap  0x و SushiSwap قرار گرفته است. در ژانویه، این صرافی از نظر تعداد کل کاربران در رده دوم قرار داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx