در ازای NFT خود وام دریافت کنید | قابلیت جدید بازار NFT بلور

بلور
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

سرویس جدید بازار NFT بلور معرفی شد

بازار توکن‌های غیرمثلی بلور (Blur) از یک پروتکل وام‌ دهی همتا به همتا برایNFTها رونمایی کرده است. در ۱ می، بازار توکن‌های غیرمثلی محبوب Blur از سرویس نوآورانه خود برای بخش کلکسیون‌های دیجیتالی رونمایی کرد. این سرویس «Blend» یا Blur Lending نام دارد و سیستمی است که برای دریافت وام در ازای برخی از NFTها طراحی شده است. بلور با کمک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Paradigm سرویس جدید خود را توسعه داده است.

طبق اطلاعیه بلور که در توییتر منتشر شد، بِلِند (Blend)  با استفاده از یک پروتکل پیشرفته خارج از زنجیره، کاربرانی که می‌خواهند در مقابل وثیقه گذاشتن NFT خود وام بگیرند را با وام‌دهنده‌‌هایی که بهترین نرخ را ارائه می‌کنند، مطابقت می‌دهد. بر اساس این اعلامیه، وام‌های Blend دارای نرخ‌های ثابت هستند و هرگز منقضی نمی‌شوند. بلور افزود که وام گیرندگان می‌توانند در هر زمان بازپرداخت خود را انجام دهند.

بلور اعلام کرد که بِلِند برای شروع با ۳ مجموعه با ۳ قیمت متفاوت راه‌اندازی می‌شود. این سه مجموعه شامل کلکسیون‌های Punks، Azukis و Miladys است و در آینده مجموعه‌های بیشتری افزوده می‌شوند.

دریافت وام از بلور

بلور در رشته توییتی نوشت:

«امروزه، تنها راه برای دریافت نقدینگی در ازای NFTها، فروش آن‌ها است. اگر توکن غیرمثلی پانک را دارید و می‌خواهید یک NFT جدید با ۱۰ اتریوم بخرید اما نقدینگی در کیف پول خود ندارید، باید NFT پانک خود را بفروشید. این باعث می‌شود دارندگان مجموعه‌ها توکن‌های خود را بفروشند که به کف قیمت‌ها لطمه می‌زند. با Blend، دارندگان NFT می‌توانند بدون نیاز به فروش، اتریوم را در برابر NFT خود وام بگیرند.»

الان بخر بعدا پرداخت کن

بلور همچنین به قابلیت “الان بخر بعدا پرداخت کن (BUY NOW, PAY LATER)” یا به اختصار BNPL اشاره کرد و در این رشته توییت اضافه کرد که:

«اگر پانک می‌خواهید، اکنون می‌توانید از BNPL برای خرید پانک با تنها ۸ اتریوم به‌عنوان پیش‌پرداخت استفاده کنید و مابقی مبلغ را به صورت قرضی پرداخت کنید. پس از خرید با قابلیت BNPL، می‌توانید وام خود را در هر زمانی بازپرداخت کنید تا مالکیت کامل NFT خود را به دست آورید. یا هر زمان که بخواهید، NFT خود را فهرست کنید و هنگام فروش سود خود را به دست آورید.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx