سرمایه گذاری بانک گلدمن ساکس در حوزه کریپتو

کریپتو
  • زمان مطالعه: ۵دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

علیرغم احساسات منفی بدنبال سقوط FTX، مک درموت گفت که گلدمن ساکس به دلیل فناوری زیربنایی، پتانسیل بلندمدتی را در صنعت کریپتو را می بیند. طبق گزارش‌ها، غول بانکداری و سرمایه‌گذاری آمریکایی، گلدمن ساکس، در مسیر سرمایه‌گذاری چندین میلیون دلاری در شرکت‌های کریپتو است که در حال حاضر و در بحبوحه سقوط FTX در مضیقه هستند.

بر اساس گزارش اختصاصی رویترز، با استناد به نظرات متیو مک درموت، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال گلدمن، احساسات فعلی در صنعت و تأثیر آن بر استارت‌آپ‌ها، معاملات منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است که برای بانک‌ها کاملاً فریبنده شده‌اند. مک درموت در مورد میزان دقیقی که شرکت قصد دارد به سرمایه گذاری های پیشنهادی تزریق کند، سکوت کرد. وی گفت:

ما فرصت‌های واقعاً جالبی را می‌بینیم که ارزش آنها بسیار معقول‌ است.

فروپاشی صرافی FTX به دنبال افشای قبلی از وضعیت مالی متزلزل و پیوندهای غیراخلاقی آن با شرکت خواهرش، آلامدا ریسرچ اعتماد سرمایه گذاران به صنعت کریپتو را خدشه دار کرده است. از آنجایی که سرایت انفجار FTX به شرکت هایی مانند بلاکفای و جنسیس ادامه دارد، سرمایه گذاران بیشتری برای بهمن آینده آماده می شوند.

در مجموع، سرمایه‌گذاران شرکت‌ها اکنون به دنبال شرکت‌های بانکی تنظیم‌شده و تاسیس شده با پیشنهادات ارزهای دیجیتال برای ادامه فعالیت‌های تجاری خود هستند. مک درموت این روند را تأیید کرد و گفت که حجم معاملات ثبت شده توسط واحد او از زمان علنی شدن ورشکستگی FTX به طرز چشمگیری افزایش یافته است. او گفت:

آنچه افزایش یافته است تعداد مؤسسات مالی است که می خواهند با ما تجارت کنند. من گمان می کنم تعدادی از آنها با FTX معامله کرده اند

مک درموت ادامه داد:

FTX در بسیاری از بخش‌های اکوسیستم فقط یک پوستر بود. اما فناوری زیربنایی کریپتو به عملکرد خود ادامه می دهد.

علاوه بر گلدمن ساکس، بانک‌های دیگر مواضع متفاوتی در مورد کریپتو دارند. اینکه گلدمن ساکس نسبت به ارزهای دیجیتال خوش‌بین است و آماده است تمام تلاش خود را برای سرمایه‌گذاری در وضعیت فعلی انجام دهد، نشانه خوبی برای بازار رمزارزها است. با این حال، احساسات متفاوتی در بین بانک‌ها و موسسات مالی برتر در مورد نحوه نزدیک شدن به دارایی‌های رمزنگاری وجود دارد.

درست مانند گلدمن ساکس، بانک‌هایی مانند مورگان استنلی و HSBC موضع بدبینانه‌تری در مورد ارزهای دیجیتال دارند. علیرغم افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات رمزنگاری از سوی مردم، نوئل کوین، مدیر عامل اچ‌اس‌بی‌سی، قاطعانه گفت که این بانک هیچ برنامه‌ای برای ارائه هیچ گونه فعالیت تجاری یا سرمایه‌گذاری کریپتو به مشتریان خرده‌فروشی خود ندارد. با این حال، برخلاف این بانک، گروه مالی بریتانیا، یک ارائه دهنده خدمات مالی مستقر در لندن، به تدریج واحد رمزنگاری خود را ایجاد می کند و از پتانسیل بلندمدتی که برای صنعت می بیند، استفاده می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx