هوش مصنوعی به سبک GPT را با آموزش رایگان گوگل بسازید

هوش مصنوعی گوگل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 522 نفر

گوگل کلود (Google Cloud) اخیراً مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی آنلاین رایگان را راه‌اندازی کرده است که برای آموزش اصول سیستم‌های هوش مصنوعی مولد و همچنین جهت ارائه مقدمه‌ای بر محیط توسعه Generative AI Studio طراحی شده‌اند.

سیستم‌های هوش مصنو‌عی مولد از زمان راه‌اندازی ChatGPT در نوامبر ۲۰۲۲ به یک صنعت جهانی تبدیل شده‌اند. پس از آن، مایکروسافت، گوگل، آمازون، بایدو و تعداد بیشماری از شرکت‌های دیگر به دنبال بهره‌برداری از شور عمومی در خصوص مدل‌های زبانی گسترده و هوش مصنو‌عی‌های مولد تصویر بوده‌اند.

مجموعه آموزشی جدید گوگل کلود شامل ۹ ماژول جداگانه است، از جمله دوره‌های مقدماتی در هوش مصنو‌‌عی مولد، مدل‌های زبانی گسترده، هوش مصنوعی مسئول، تولید تصویر و Generative AI Studio. این مجموعه همچنین دانشجویان را با مفاهیم عمیقتر هوش مصنو‌عی مولد، مانند معماری رمزگذار – رمزگشا، مکانیسم توجه، مدل‌های BERT و ترنسفورمر و نحوه ایجاد مدل‌های درک تصویر آشنا می‌کند.

طبق اعلام گوگل کلود، دوره‌ها باید مقدمات کافی در مورد هوش مصنو‌عی مولد را ارائه دهند تا اصول اولیه را به کاربران آموزش داده و آنها را در مسیر ایجاد، یادگیری و پیاده‌سازی مدل‌های بنیادی خود قرار دهند:

«این دوره، مسیر آموزش، شما را از طریق مجموعه‌ای از محتوا در محصولات و فناوری‌های هوش مصنو‌عی مولد، از اصول مدل‌های زبان گسترده گرفته تا نحوه ایجاد و پیاده‌سازی راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد در گوگل کلود، راهنمایی می‌کند.»

مدل‌های هوش مصنوعی مولد اخیراً به یک ستون اصلی در صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین تبدیل شده‌اند. در حالی که موارد استفاده از آن‌ها به‌عنوان تریدینگ بات و دستیار مدیریت داده، هم وجود دارد. همچنین، ChatGPT و سایر مدل‌های مشابه نیز در نقش عوامل آموزشی عمل می‌کنند.

به گفته محققان آزمایشگاه تحقیقات بلاک‌چین در هامبورگ آلمان، گسترش ChatGPT و سیستم‌های هوش مصنوعی مشابه، ممکن است به دلیل توانایی آن‌ها در توضیح مفاهیم پیچیده برای عموم، عاملی در جهت افزایش پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx