قدم بزرگ آولانچ برای توسعه بازی‌های بلاک چینی

آولانچ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 378 نفر

آوا لبز (Ava Labs)، تیم پشت شبکه آولانچ (Avalanche)، یک ابتکار جدید به نام آوالانچ آرکید۳ (Avalanche Arcad3) را برای کمک به استودیوهای بازی‌سازی جهت ورود به دنیای وب۳ راه اندازی کرد. با توجه به افزایش محبوبیت بازی‌های بلاک‌چینی و NFTها، آوالانچ آرکید۳، به دسترسی استودیوها به ابزارهای لازم برای ایجاد بازی‌های غیرمتمرکز و یکپارچه‌سازی آن‌ها با شبکه آولانچ می‌پردازد.

بلاک‌چین آولانچ، به دلیل توانایی عملیات تراکنش بالا و کاهش هزینه‌ها، گزینه‌ای جذاب برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها محسوب می‌شود که نیاز به تراکنش سریع و کم‌هزینه دارند. آوالانچ آرکید۳ به استودیوهای بازی‌ساز دسترسی به شبکه آولانچ و مجموعه‌ای از ابزارهای توسعه، از جمله قالب‌های قراردادهای هوشمند، APIها و SDKها را ارائه می‌دهد. این ابزارها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند بازی‌های بلاک‌چینی و NFTها را به سرعت و به راحتی طراحی و پیاده‌سازی کنند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی آوالانچ آرکید۳ تمرکز آن بر روی تعامل پذیری است که برای دسترسی آسان استودیوها به یکپارچه سازی بازی‌های خود با سایر شبکه‌ها و پلتفرم‌های بلاک‌چینی، از جمله اتریوم (Ethereum) و بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) است. این موضوع به توسعه‌دهندگان بازی‌ها اجازه می‌دهد تا به مخاطبین گسترده‌تری دسترسی پیدا کنند و از ویژگی‌های منحصر به فرد شبکه‌های بلاک‌چینی مختلف بهره‌مند شوند. علاوه بر ارائه ابزارهای توسعه، آوالانچ آرکید۳، به استودیوها خدمات پشتیبانی و راهنمایی را ارائه می‌کند.

به گفته امین گون سیرر، بنیان‌گذار آوا لبز، این نوع آوری بخشی از چشم‌انداز بزرگ‌تر شرکت برای ایجاد یک اکوسیستم موفق وب۳ است. او گفته است:

«ما آوالانچ را به عنوان پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز می‌بینیم و بازی‌ها بخشی کلیدی از این چشم انداز هستند. ما می‌خواهیم که بازی‌سازان، راحتی و آسودگی ورود به دنیای وب۳ و ایجاد نسل جدیدی از بازی‌های بلاک‌چینی را داشته باشند.»

راه‌اندازی آرکید۳ در زمانی صورت گرفته که علاقه به بازی‌های بلاک‌چینی در حال افزایش است. با رشد NFTها و علاقه‌مندی روبه‌رشد به حوزه دیفای (DeFi)، بازی‌های بلاک‌چینی به عنوان پیش‌گامی نوید دهنده برای این نوآوری‌ها ظاهر شده‌اند. با ارائه ابزارهای لازم و پشتیبانی، آرکید۳ می‌تواند نقشی کلیدی را در شکل دادن به آینده بازی‌های بلاک‌چینی و اکوسیستم Web3، ایفا کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx