تاثیر زمستان کریپتو بر حوزه تبلیغات

زمستان کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 503 نفر

مدیر ارشد کسب و کار گوگل اذعان می کند که زمستان کریپتو بر درآمد تبلیغات تأثیر می گذارد

گوگل تشخیص داده است که کاهش ارزش دارایی‌های دیجیتالی که زمستان فعلی ارزهای دیجیتال را آغاز کرد، برای مقدار پولی که برای تبلیغات خرج میشود تاثیرگذار است. این غول فناوری تا حد زیادی کاهش رشد درآمد را به کاهش مخارج تبلیغاتی توسط سازمان‌های مالی، از جمله سازمان‌هایی که با دارایی‌های کریپتو سروکار دارند، نسبت داد.

در روز سه‌شنبه، ۲۷ اکتبر، طی یک کنفرانس درآمد برای شرکت مادر آلفابت گوگل، فیلیپ شیندلر، مدیر ارشد کسب‌وکار گوگل، فاش کرد که این کسب‌وکار شاهد کاهش هزینه‌های جستجو در سه ماهه سوم بوده است.

«در سه ماهه سوم، ما شاهد کاهش هزینه‌های برخی از تبلیغ‌کنندگان در مناطق خاصی در جستجو بودیم. به عنوان مثال، در خدمات مالی، ما شاهد عقب نشینی در زیرمجموعه های بیمه، وام، وام مسکن و رمزنگاری بودیم.

در همین حال، CNBC گزارش داد که در دوره سه ماهه تبلیغات کلی ۶ درصد افزایش یافته است که فقیرترین بخش گوگل در بین تمام سه ماهه از سال ۲۰۱۳ بوده است، تنها یک استثناء وجود داشت و آن هم شیوع کووید-۱۹ بود.

درآمد تبلیغات برای یوتیوب نیز به صورت سالانه کاهش یافته است و ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، این پیشرفت را به محیط چالش برانگیز کلان و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات نسبت می دهد.

ارزش ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در سال ۲۰۲۲ تقریباً ۶۰ درصد کاهش یافت.  از آن زمان صنعت کریپتو کارنسی و شرکت های وام دهنده و مانند Celsius Network، Voyager Digital، و Three Arrows Capital، و همچنین کاهش شرکت هایی مانند Blockchain.com و Crypto.com اعلام ورشکستگی کردند.

پس از عمومی شدن در سال ۲۰۲۱، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، کوین بیس، کارکنان خود را نیز ۱۸ درصد کاهش داد و ارزش سهام آن در سال جاری ۷۰ درصد کاهش یافته است. در سه ماهه سوم سال جاری، گوگل اعلامیه ای در مورد رابطه با یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال منتشر کرد.

گوگل برنامه خود را برای همکاری با کوین بیس به اطلاع عموم رساند تا مشتریان بتوانند از سال ۲۰۲۳ هزینه خدمات ابری خود را با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده پرداخت کنند. این نشانگر این است که غول فناوری انتظارات زیادی دارد که زمستان کریپتو ممکن است کوتاه باشد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که کوین بیس برنامه‌های مربوط به داده‌ها را به زیرساخت ابری ارائه‌شده توسط گوگل منتقل کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx