کاهش اعتماد به سولانا

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 550 نفر

غول های فناوری به علت ناپایداری شبکه به سولانا کم اعتماد میشوند

شبکه مالی غیرمتمرکز سولانا  یکی از پروژه‌های ارز دیجیتال تحت نظارت است، زیرا تیم توسعه در تلاش است تا آن را به عنوان یک رقیب اتریوم (ETH) قرار دهد. با این حال، رشد سولانا توسط مسائل مربوط به شبکه مانند قطعی مکرر تهدید می شود.

در این راستا، حدود ۳۳ درصد از کارشناسان صنعت فاش کرده‌اند که عمدتاً به دلیل مشکل قطع شبکه، اعتماد خود را به تیم سولانا  از دست می‌دهند، گزارش Finder که در ۲۷ اکتبر با Finbold به اشتراک گذاشته شد،  همین نشان می‌دهد.

قیمت سولانا

بازخورد کارشناسان در مورد اعتماد به تیم سولانا. منبع: Finder

علی‌رغم نگرانی‌ها، ۳۷ درصد از ۵۵ متخصص فین‌تک و وب ۳ نشان دادند که هنوز به سولانا اعتماد کامل دارند، در حالی که ۳۰ درصد خوش‌بینی نشان دادند که چالش‌های شبکه بخشی از مسیر رشد است.

شایان ذکر است، علت اصلی خاموشی سولانا مشخص نشده است، عاملی که کارشناسان را دچار اختلاف کرده است. در واقع، ۲۲ درصد از پانل اعلام کردند که این قطعی ها به دلیل معاملات کم هزینه است، در حالی که بقیه به موضوع بزرگتری مانند تمرکز اشاره کردند.

قابل ذکر است، همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، سولانا همچنان به رشد قابل توجهی ادامه می دهد و تراکنش های مبتنی بر سولانا به بیش از ۱۰۰ میلیارد رسیده است.

تاثیر قطعی شبکه

با این حال، چالش های قطع شبکه به عنوان یک نقطه درد اساسی برای بلاک چین ظاهر شده است، با آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا، این وضعیت به عنوان یک نفرین نامیده می شود.

تنها در سال ۲۰۲۲، این شبکه حداقل شش قطعی قابل توجه را تجربه کرده است. آخرین حادثه در اول اکتبر ثبت شد که بیش از شش ساعت به طول انجامید.

به طور کلی، کارشناسان عقیده داشتند که سولانا احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۲ با قیمت ۳۵ دلار معامله می شود. در زمان انتشار، دارایی با قیمت ۳۱ دلار معامله می شد که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱.۵ درصد افزایش داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx